رئیس مجلس سوریه: 

سرنوشت کسانی که تجاوز می‌کنند زباله‌دان تاریخ است

حموده صباغ گفت: رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد جنگ را تمام کند؛ سرنوشت کسانی که تجاوز می‌کنند زباله‌دان تاریخ است. 

حموده صباغ رئیس مجلس سوریه در پنجمین نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی اظهار کرد: شهادت مردم کرمان در حمله تروریستی را تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس مجلس سوریه افزود: ملت فلسطین بیش از ۷۵ سال آوارگی را تجربه می‌کند. سه ماه از تجاوز خونین صهیونیست‌ها می‌گذرد؛ به عمد زیربنا‌ها و امکانات شهری مردم مقاوم غزه مورد هدف قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: غربی‌ها به صورت سیستماتیک ترور می‌کنند و بدون اینکه کاری انجام دهند و برای سرکوب ماشین سرکوب کاری انجام دهند. 

حموده صباغ اظهار کرد: رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد جنگ را تمام کند و به صلح پایبند نیست؛ سرنوشت کسانی که تجاوز می‌کنند زباله‌دان تاریخ است. 

وی گفت: راه مقاومت افتخارآفرین است و در آخر پیروز می‌شود. هیچکس فراموش نمی‌کند آنچه در سوریه اتفاق افتاد و آن محاصره ظالمانه‌ای که مردم تحمل می‌کنند. 

حموده صباغ  افزود: آرمان فلسطین موضوع اصلی ما است و ما از بازگرداندن جولان کوتاه نمی‌آییم و بشار اسد همواره بر آن تاکید دارد و می‌گوید آرمان فلسطین تا زمان تشکیل قدس به عنوان پایتخت فلسطین ادامه دارد. 

رئیس مجلس سوریه گفت: کسانی که کوچانده شدند باید بازگردند و قدس پایتخت فلسطین شود. بر پشتیبانی و ایستادن کنار مردم فلسطین تاکید می کنیم.کوچاندن مردم فلسطین توسط اسرائیل را محکوم می کنیم.

وی بیان کرد: از مجامع بین المللی می‌خواهیم پاسخگو باشند تا اسرائیل به اقدامات جنایتکارانه خود پایان دهد و معابر باز شود و خدمات پزشکی به مردم فلسطین برسد.

برچسب ها: ایران و سوریه ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار