تأمین نیروی کار از طریق سامانه جستجوی شغل در چهارمحال و بختیاری

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از تأمین نیروی کار، کارفرمایان و کارآفرینان در استان از طریق سامانه جستجوی شغل خبر داد.

محسن مولوی از تأمین نیروی کار، کارفرمایان و کارآفرینان در استان از طریق سامانه جستجوی شغل خبر داد و گفت: کلیه متقاضیان جویای کار و بویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی در این سامانه ثبت نام کردند.

وی از ابلاغ ۶۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به استان خبر داد و افزود: ۸۰ درصد از این تسهیلات به کارفرمایان و کارآفرینان با طرح‌های اقتصادی مختلف پرداخت می‌شود و ۲۰ درصد به طرح‌های خرد و خود اشتغالی پرداخت خواهد شد.


بیشتر بخوانید


به گفته وی، پرداخت تسهیلات با نرخ ۴ درصد و دوره بازپرداخت ۷ ساله، پرداخت حق آموزش نیرو‌ها به ادارات فنی و حرفه در استان و پرداخت حق بیمه کارکنان به کارفرمایان در بازده زمان‌های مشخص راز جمله طرح‌های تأمین نیروی انسانی مورد نیاز کارفرمایان در استان است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: امسال بیش از ۱۰ هزار نفر از افزون بر هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه کارفرمایان و کار آفرینان در استان استفاده کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iraq
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲
سلام نیرو فنی با مدرک کاری و سابقه کار صنعت وبا تجربه که پارتی نداشت باش چی استخدام دارد،جوشکار ،مونتاژکار ،ردینگ کار،مکانیک،نقاش صنعی،وووووو لطفا
آهنگری
آخرین اخبار