مجموعه انتظامی کرمان با حضور در منزل شهیدان سلطانی نژاد با خانواده این شهدای والامقام دیدار کردند.

ریحانه سلطانی نژاد دختر بچه معصومی که در حمله تروریستی گلزار شهدا از روی کاپشن صورتی و گوشواره‌های قلبی اش شناسایی شده،  فرزند یکی از همرزمان انتظامی و نامش نیز برگرفته از آیه‌ای قرآنی است.

فرمانده انتظامی استان کرمان به همراه رئیس عقیدتی، رئیس حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی و جمعی از همکاران با خانواده شهید"ریحانه سلطانی نژاد" همان دختر بچه معصومی که در حمله تروریستی گلزار شهدا از روی کاپشن صورتی و گوشواره‌های قلبی اش شناسایی شد، دیدار کردند.

 شهید ریحانه سلطانی نژاد دو ساله و فرزند یکی از همرزمان مجموعه انتظامی است که در جریان این حادثه به همراه مادر و برادر بزرگش به شهادت رسید و طی گفت و گو با پدرش مشخص شد نامش را برگرفته از آیه‌ای قرآنی انتخاب کرده اند.

این پدر داغدیده پس از اینکه پیکر‌های سایر اعضای فامیل خود را در محدوده گلزار شهدا جست و جو کرد، برای شناسایی دختر خردسالش به پزشکی قانونی فراخوانده شد و زمانی که پیکر بی سر دختر خردسالش را دید، همچون حضرت سید الشهدا علیه السلام، پیکر بی جان فرزندش را ابتدا بالای سر برد و سپس در آغوش کشید.

فرمانده انتظامی استان و سایر همرزمان پس از شنیدن سخنان پدر شهید که خود از همرزمان سابق و جانباز مجموعه انتظامی است، این شرح حال را به حال و هوای جانسوز شهدا و بازماندگان واقعه عاشورا شبیه دانستند و از اعضای این خانواده که چندین داغ دیده اند؛ اما صبورانه خود را حامی همیشگی ارزش‌های نظام می‌دانند طلب شفاعت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار