لزوم رفع مشکل تردد ماشین‌های حمل سنگ آهن بافق از انار

امام جمعه انار بر رفع مشکل تردد ماشین‌های حمل سنگ آهن بافق از انار تأکید کرد.

 جلسه حل مشکل تردد تریلر‌های حمل سنگ آهن از مسیر بافق و جوادیه الهیه به سمت انار و برعکس، با حضور حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان انار، محسن صالحی فرماندار، حجت الاسلام فاطمی نژاد دادستان عمومی و انقلاب وتنی چند از مسئولین مربوطه برگزار شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان انار در این نشست ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: معضل تردد تریلر‌های حمل سنگ آهن در محور جوادیه الهیه به سمت شهر انار و تردد در سطح شهر سبب سلب آسایش مردم و تخریب زیرساخت‌های شهر شده  است و باجان مردم بازی می کند که باید دادستانی به عنوان مدعی العموم به این قضیه ورود کند.

وی افزود: باید یک نشست مشترک با دادستان انار و رفسنجان همراه با فرمانداران دو شهرستان با تشکیل جلسه شورای تامین در شهرستان انار انجام شود تا مطالبه بحق مردم را از متولیان این تریلرها بخواهند و هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی از دادستانی خواست به مسکن راه آهن بیاض که۱۳۰ مسکن درآنجا خاک می خورد، ورود کند تا هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.

 محسن صالحی فرماندار شهرستان انار نیز گفت: وظیفه خود می دانم، مشکل تردد تریلر‌ها را حل کنم و این حق مردم است و در شورای ترافیک تصویب شده است، هر چه زود‌تر کمیسیون امنیت راه‌ها شکل بگیرد و از تردد این کامیون ها در سطح شهرجلوگیری شود.

برچسب ها: ترافیک ، شورای تأمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.