۱۵۹ هزار درخواست مردمی از چهارمحال و بختیاری در سفر دوم رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به این استان ثبت شد که به گفته مدیرکل دفتر بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مورد آن بررسی و به دستگاه‌های مربوطه ارجاع شده است.

مدیرکل دفتر بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در جریان سفر رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت ۱۵۹ هزار درخواست مردمی در استان به ثبت رسید که از این تعداد ۴۸ هزار مورد تماس و ۱۰۷ هزار مورد نامه بود.

فرشاد طهماسبی ادامه داد: برخی از این درخواست‌ها به طور مستقیم در سامانه سامد ثبت شد و برخی نامه‌های مردمی هم که به دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها تحویل شده بود تا ۲ روز بعد از سفر فرصت ثبت در سامانه را داشت.

وی با بیان اینکه در حدود هشت هزار نامه مردمی سفر رییس‌جمهور در استان بدون هیچگونه نام و نشانی از صاحب نامه است و حتی اسم و فامیل هم ندارد، تصریح کرد: به جز این هشت هزار نامه افرادی که مشخصات درست و کاملی در نامه خود نوشته‌اند از بابت پیگیری نامه خود نگرانی نداشته باشند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل دفتر بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: تماس‌ها و نامه‌های رسیده به این دفتر در سه روز اول بعد از سفر رییس‌جمهور ثبت و تا ۱۵ روز بعد از آن ویرایش شد و تاکنون ۱۰۰ هزار مورد آن ویرایش و به دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارجاع شده است و هریک از دستگاه‌ها موظفند نتیجه پیگیری مطالبات و درخواست‌های مردمی را در اسرع وقت به صورت پیامک به مردم اطلاع دهند.

طهماسبی با بیان اینکه حدود ۲ هفته سامانه سامد به سبب جابه‌جایی سِرورها، قطع بود تصریح کرد: علت اینکه برای برخی از افراد هنوز پیامک ارسال نشده به دلیل قطع بودن سامانه است که این اشکال برطرف شده و از روز سه‌شنبه مجدد فعال می‌شود.

وی در خصوص درخواست‌های مردمی در خصوص دریافت تسهیلات نیز گفت: درخواست‌های مردمی به شورای هماهنگی بانک‌ها ارجاع شده و تا ۱۰ روز دیگر این درخواست‌ها بین پنج بانک عامل ملی، ملت، صادرات، تجارت و رفاه کارگران توزیع و فرایند پرداخت تسهیلات به زودی آغاز می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری چهارمحال و بختیاری به شروط پرداخت تسهیلات نیز اشاره کرد و گفت: در این دور از سفر تنها به افرادی تسهیلات تعلق می‌گیرد که بدهی بانکی نداشته باشند، در دور اول تسهیلاتی دریافت نکرده و سرپرست خانوار باشند.

طهماسبی افزود: مبلغ این تسهیلات ۲۵۰ میلیون ریال با سود بازپرداخت چهار درصد است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۹ دی ۱۴۰۲
فقط پیامک وام اومد اما کو اقدام
آخرین اخبار