رزمایش خدمت متعالی با ۳۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت برق شهرستان گرمسار اجرا شد.

سیدمحمد حسینی‌نژاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بیان کرد: طرح‌های مختلف این شرکت به‌صورت منظم و دوره‌ای به جهت اصلاح، ایجاد و بهینه‌سازی تأسیسات و شبکه‌های توزیع برق در استان سمنان و با رویکرد تلاش صادقانه و خدمت بی‌منت اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: رزمایش‌های خدمت متعالی با هدف اصلاح بخش عمده‌ای از شبکه و تأسیسات برق در کوتاه‌ترین زمان ممکن به جهت اعمال کمترین میزان خاموشی به مشترکان، برگزار می‌شود.

حسینی‌نژاد بیان کرد: با عنایت به فشار بیش از حد به شبکه توزیع برق در فصل تابستان و به جهت اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و افزایش ضریب اطمینان آن در تابستان سال آینده این‌گونه اقدامات در ۶ ماهه دوم سال صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان افزود: با توجه به حجم کار تعریف‌شده، ۵۵ نفر از نیرو‌های مدیریتی، عملیاتی و اتفاقات به همراه ماشین‌آلات مربوطه در قالب ۱۷ اکیپ و با کمک نیرو‌های یاری‌رسان از شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، آرادان و شهر ایوانکی نسبت به اجرای این رزمایش اقدام کردند.

وی افزود: تبدیل ۶ هزار متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار، اصلاح یا تعویض ۴۱ اصله پایه‌های فرسوده برق و اصلاح بیش از ۷۰۰ مورد انشعاب برق مشترکان از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده این مانور خدمت متعالی در شهرستان گرمسار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اظهار کرد: اصلاح و بهینه‌سازی شبکه فشار ضعیف مشترکان منطقه، تأمین برق مطمئن، افزایش رضایت‌مندی، جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته و پیشگیری از سرقت تأسیسات الکتریکی از اساسی‌ترین اهداف اجرای رزمایش در منطقه غرب استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.