نماینده ولی فقیه در کرمان در دیدار با وزیر آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش، مطابق خواسته نظام در حال رشد و پیشرفت است

نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: اگر به تعداد شهدای دانش آموزی جنایت تروریستی کرمان نگاه کنیم متوجه می‌شویم، آموزش و پرورش مطابق خواسته نظام در حال رشد و پیشرفت است.

 حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در دیدار وزیر آموزش و پرورش  گفت: اگر به تعداد شهدای دانش آموزی جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان، نگاه کنیم متوجه می‌شویم آموزش و پرورش مطابق خواسته نظام در حال رشد و پیشرفت است، چون که این دانش آموزان برای تجدید بیعت به آرمان‌های مقاومت اسلامی در این مسیر قدم گذاشته بودند.

 وی افزود: دانش آموزان، بخش قابل توجهی از شهدا را به خود اختصاص دادند، مثل زمان جنگ که دانش آموزان و معلمان بیشترین حضور را در جبهه داشتند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بیان داشت: حادثه تروریستی کرمان نشان داد در دستگاه تعلیم و تربیت کشور، نه تنها با آرمان‌های نظام فاصله نداریم؛ بلکه مطابق با خواسته‌های نظام در حال پیشرفت هستیم. 

وی تصریح کرد: ما گاهی به خاطر مشکلات کوچک از دستاورد‌ها غافل می‌شویم؛ اما این جریان نشان داد آموزش و پرورش خیلی پیشتاز است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی افزود:  در حادثه تروریستی کرمان بر خلاف آنچه که دشمنان در فتنه اخیر و اغتشاشات به نام دفاع از حقوق زن و جدایی آنان از ارزش‌ها تبلیغ کردند، حضور زنان و شهدای زن بیشتر بودند.

وی  از وزیر آموزش و پرورش خواستار تولید سرود ملی دانش آموزی با محور شهدای دانش آموز کرمان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.