کشف ۴۲۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق در محور لردگان به بروجن

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۴۲۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه خودرو پژو در محور لردگان به بروجن خبر داد.

سردار منوچهر امان اللهی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال سیگار قاچاق از محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک دستگاه خودرو پژو را در محور لردگان به بروجن شناسایی و پس از هماهنگی قضایی توقیف کنند.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۴۲۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

امان اللهی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی، ادامه داد: برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان به طور مستمر در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شریفی از ریگ
۱۷:۰۳ ۱۸ دی ۱۴۰۲
پلیس و نیروی انتظامی بصورت تفننی و هر از چندگاهی با قاچاقچیان و ماشین های شوتی برخورد می کند، خدا را گواه می گیرم یک شب بعد از نماز مغرب به جاده زدم از مسیر روستای چنار محمودی تا شهر بروجن تمام جاده در قرق ماشین های شوتی بود بدون هیچ ملاحظه و رعایت قانون!!!!! ماشین پلیس در نزدیکی شهر بروجن وایساده بود، به ایشان عرض کردم تمام جاده رو نا امن کردند، فرمودند یه گوشه ی راه پیدا کن و برو!!!!!!!!! بدون هیچ توضیحی!!!! این شده وضع مملکت ما؟!
حال داستان تعریف می کنی که 429 هزار نخ سیگار از قاچاقچی گرفتیم! آمار قشنگتر بده بگو مثلا صد بکس سیگار !چرا اعداد را گنده می کنی که به چشم بیاد!!!!!!!!!!!!!!