مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: اقناع سازی مخاطبان بویژه دانش‌آموزان، خانواده‌ها و جامعه هدف در بسیاری از حوزه‌ها بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حسن بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست مشترک با همکاران حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل، گفت: حوزه مهم پرورشی باید با لحاظ نمودن مفاد سند تحول بنیادین و نیاز‌های فکری، روحی و معنوی دانش‌آموزان، بدنبال تربیت انسان‌هایی همه بعدی و تمام ساحتی بوده و در این راستا بدرستی نقش آفرینی نماید.

حسن بروشکی در جلسه هم اندیشی با همکاران حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل اظهار کرد: نقش مهم و حیاتی مقوله نگاه توحیدی و اتصال به معبود در بین فرزندان جامعه باید نهادینه شود و دانش‌آموزان با شناخت خود و خدای خود به رشد و بالندگی روحی و معنوی بیش از پیش دست یابند.

وی افزود: ساحت‌های ششگانه سند تحول بنیادین به خوبی مسیر تربیت دانش آموزانی با شخصیت همه بعدی را ترسیم نموده و پرداختن به این ساحت‌ها و اجرایی کردن آن الزامی است و باید همگان در راستای داشتن کلاس‌های درس و مدارسی تحولی بکوشیم. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: غفلت و کم توجهی در دستگاه انسان ساز تعلیم و تربیت جایگاهی ندارد و خسران دنیوی و اخروی را در پی خواهد داشت؛ فلذا ضرورت وجود هوشیاری و بصیرت و دقت نظر در انجام وظایف شغلی و سازمانی و حتی فراتر از آن بسیار مهم است. 

بروشکی گفت: همه تلاش‌ها و اقدامات جاری دستگاه در حوزه‌های گوناگون باید با هدف برنامه ریزی صحیح برای تربیت نسلی فکور، انقلابی، توانمند و مطالبه گر رقم خورد تا نتایج حاصله موجب امید و امیدآفرینی در بین دانش‌آموزان گردد.

وی بیان داشت: نسل کنونی، آینده ساز ایران اسلامی است و هرگونه هزینه برای تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت در مسیر انسان سازی در حقیقت نوعی سرمایه گذاری خواهد بود؛ از همین روی باید از ابزار و شیوه‌های مختلف از جمله جهاد تبیین در راستای آگاه سازی و روشنگری شرایط پیرامون جامعه برای آنان بهره جست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر استمرار دشمنی و کینه توزی ایادی استکبار در مقابل نظام اسلامی خاطرنشان کرد: هوشیاری، بصیرت، آمادگی و تربیت همه بعدی فرزندان معصوم ایران اسلامی در شرایط کنونی یک اصل مهم و انکارناپذیر است. 

بروشکی اظهار داشت: اقناع سازی مخاطبان بویژه دانش‌آموزان، خانواده‌ها و جامعه هدف در بسیاری از حوزه‌ها بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار