ناکام ماندن بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت توسط قاچاقچیان در هرمزگان

 فرمانده انتظامی استان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی استان از ابتدای سال جاری تاکنون قاچاقچیان سوخت در سرقت و قاچاق ۲۰۵ هزار لیتر گازوئیل، ناکام مانده اند.

سردار  علی اکبر جاویدان  فرمانده انتظامی استان گفت : در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت با هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از ابتدای سال جاری طرح پایش و کنترل لوله‌های انتقال سوخت با همکاری حراست شرکت نفت اجرا شده است.

وی افزود: تعدادی افراد سود جو و قاچاقچی سوخت در بازه‌های زمانی و مکانی متفاوت با سوراخ کردن لوله‌های انتقال سوخت، اقدام به سرقت گازوئیل و سپس قاچاق سوخت می‌کردند و به محض اطلاع از حضور ماموران انتظامی یا عوامل حراست شرکت نفت در منطقه، با رها کردن سوخت‌های موجود در محل، اقدام به فرار می‌کردند.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: با هماهنگی با حراست شرکت نفت و همچنین هماهنگی با فرمانداری و مراجع قضائی، از ابتدای سال در چند مرحله سوخت‌هایی که در حال هدر رفت بوده با نظارت و پوشش انتظامی جمعا به میزان ۲۰۵ هزار لیتر گازوئیل جمع آوری و به شرکت نفت تحویل شده است.

 این مقام انتظامی استان با بیان اینکه تاکنون تعدادی از سارقان سوخت شناسایی و دستگیر شده اند، ارزش مالی سوخت‌های جمع آوری شده در این زمینه را ۶۰۰ میلیارد ریال عنوان کرده و افزود: طرح‌های مشترک پایش میدانی و منطقه با همکاری عوامل حراست شرکت نفت به صورت مستمر اجرا و در این خصوص با قاچاقجیان، سارقان سوخت و مجرمان برابر قانون و با اقتدار برخورد خواهد شد.

برچسب ها: سوخت قاچاق ، گازوئیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار