فرماندار تاکستان بر رعایت قوانین انتخاباتی و لزوم بی طرفی مدیران ادارات در انتخابات پیش روی مجلس و خبرگان رهبری تاکید کرد.

سید جمال الدین حسینی فرماندار تاکستان در نشست شورای اداری شهرستان تاکستان به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل مؤثر در مشارکت بالا در انتخابات اسفند ماه امسال را رضایتمندی مردم عنوان کرد.

 وی برامید آفرینی و نشاط اجتماعی در جامعه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات توسط مسئولان تاکید کرد.

حسینی تصریح کرد: مدیران، روسای ادارت و کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات تابعه شهرستان باید مطابق با مقررات حفظ اصل بی‌طرفی کامل را در تمام مراحل برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری رعایت کنند و هر گونه حمایت و دخالت مدیران را تخلف محسوب نمود.

فرماندار تاکستان ضمن تسلیت و محکومیت حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از مردم عزیز کشورمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، اقتدار کشور را مرهون رشادت و مجاهدت‌های شهدای عزیز و بویژه شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت دانست.

غفوری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان هم در این نشست به مسائل و مشکلات مرتبط به آموزش و پرورش به ویژه نهضت سوادآموزی پرداخت.

غفوری گفت: با حمایت و همراهی فرماندار و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی می‌توان موانع و مشکلات حوزه سواد آموزی را مرتفع کرد و برنامه‌های سواد آموزی را به نحو احسن پیش برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.