معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قزوین از پرداخت ۲۸ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال کمک هزینه اجاره بهای مسکن به خانوارهای نیازمند قزوین خبر داد.

محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قزوین گفت: هفت هزار و ۹۸ مددجوی تحت پوشش استان طی ۹ ماه نخست امسال ۲۸ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال کمک هزینه اجاره بهای مسکن دریافت کردند.

صیادی افزود: کمیته امداد امام (ره) در راستای رسالت خدمت رسانی خود، خدمات مختلفی را به مددجویان تحت پوشش خود ارائه می‌کند که یکی از آن‌ها در حوزه مسکن و اجاره بهای آن است.

وی ادامه داد: خدمات ارائه شده این نهاد به افراد تحت حمایت خود در حوزه مسکن شامل پرداخت کمک اجاره مسکن، کمک بلاعوض برای ساخت مسکن، تسهیلات ساخت و خرید مسکن، تسهیلات ودیعه مسکن و سایر موارد است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قزوین گفت: در حوزه پرداخت کمک هزینه اجاره بهای مسکن از سوی این نهاد طی مدت مشابه سال قبل برای چهار هزار و ۱۴۵ مددجوی تحت حمایت به میزان ۱۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال پرداخت شد که امسال با رشد ۷۱ درصدی در زمینه تعداد متقاضیان و ۱۲۸ درصد رشد در میزان رقم پرداختی روبرو بودیم.

صیادی یادآور شد: همچنین در ۹ ماهه سال جدید به ۷۳۳ مددجویان تحت پوشش نیازمند، ۳۰۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات ودیعه مسکن موضوع تبصره ۱۶ منابع بانکی پرداخت شد که سال گذشته این میزان پرداختی ۱۴۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به ۴۶۴ مددجو صورت گرفت.

وی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین آمادگی دارد تا در صورت تامین زمین برای نیازمندان، مطابق مقررات نسبت به احداث واحد‌های مسکونی اقدام کند که در این زمینه علاوه بر ارایه تسهیلات از سوی این نهاد، می‌توانیم از کمک خیران نیز بهره‌مند شویم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند برای کمک به نیازمندان علاوه بر مراجعه حضوری به این نهاد، از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار