تاکنون ۱۹۶ کتاب با موضوع شهدای خوزستان توسط دبیرخانه کنگره ملی شهدای خوزستان چاپ شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید نسل جوان کشورمان را هر چه بیشتر و بهتر با شهدای گرانقدرمان آشنا کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت نسل به نسل انتقال یابد.

 او می‌گوید: یگی از اهداف برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان معرفی شهدای گرانقدر استان به نسل جوان می‌باشد و باید با برنامه ریزی مناسب این کنگره باشکوه خاصی برگزار شود.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه هر شهید یک الگو است، گفت: کنگره ملی شهدای خوزستان بهترین زمان برای معرفی شهداست.

 او می‌گوید: باید با تلاش همگانی یک مراسم ماندگار و باشکوه برای گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خوزستان برگزار نماییم.

سردار علی پور دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای خوزستان گفت: تاکنون از مجموع ۲۰۰ کتاب که برای این کنگره برنامه ریزی شده است، ۱۹۶ کتاب به چاپ رسیده است.

او با اشاره به تشکیل ۲۵ کمیته برای برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان افزود: برای استقبال از این کنگره برنامه‌هایی از جمله یادواره شهدای در شهرستان‌ها، بازسازی تصاویر شهدا و نصب دیوارنگاره‌ها و دیوارنویسی با موضوع شهدا در سراسر استان انجام شده است.

برچسب ها: چاپ کتاب ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.