جاده شهرک صنعتی یزد، جاده‌ای که تاکنون متولی و مسئولی برای ساماندهی و حل مشکلات و خرابی‌های آسفالت آن وجود نداشته است.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، در خصوص رفع مشکلات آسفالت این جاده گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، تامین قیر این جاده انجام شده و از آنجایی که زیرسازی ابتدایی آن استاندارد نیست، لذا آسفالت آن باید جمع آوری شود و برای انجام این موضوع هزینه سنگینی را متحمل خواهیم شد.

او افزود: ما دو جلسه را برای تقسیم کار بین دستگاه‌های مربوطه یعنی شهرداری، راهداری و شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار و موضوع را از جوانب مختلف مورد بررسی و پیگیری قرار دادیم.

نماینده مردم یزد، اشکذر زارچ و بخش ندوشن تصریح کرد : مسئولان مربوطه اعلام کردند که یک مصوبه‌ای را شورای اقتصاد مقاومتی از گذشته داشته که ترجیع بند تمام موضوعات مربوط به این مسئله بوده که قرار شد شرکت شهرک‌های صنعتی نامه‌ای را برای دادستانی تنظیم کند تا این مصوبه لغو و ان شاءالله تصمیم جدیدی برای حل مشکلات این جاده اخذ گردد.

لازم به ذکر است مشکل عمده آسفالت جاده شهرک صنعتی یزد، حدفاصل میدان پاکنژاد و پل زیر گذر ورودی شهرک صنعتی می‌باشد که به دلیل فرسودگی آسفالت و مشکلات ناشی از آن، بروز حوادث و نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار