احداث مجتمع تفریحی و گردشگری در دستور کار شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهرکرد از احداث مجتمع تفریحی و گردشگری در شهرکرد خبر داد.

مصطفی حیدری در دویست و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهرداری شهرکرد مطالعات کامل فنی، مهندسی، زیست محیطی، ترافیکی و... را برای احداث مجتمع تفریحی و گردشگری در ۶۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع اراضی واقع در میدان قمربنی هاشم (ع) آغاز می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: مقرر گردید به نحوی طراحی انجام شود که زمینه استفاده عموم شهروندان در آن فراهم و زیر ساخت‌های ضروری با کاربرد تفریحی و گردشگری در طرح پیش‌بینی و نکات فنی، مهندسی، ایمنی و ترافیکی در آن رعایت شود.


بیشتر بخوانید


وی با توجه به اهمیت وجود فضا‌های تفریحی و گردشگری در شهر، اضافه کرد: از آنجایی که فراهم نمودن تفریحات شاد و مفرح از عناصر مهم جذب گردشگر می‌باشد به تبع اهمیت دادن به این بخش بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم را به دنبال دارد.

حیدری ادامه داد: شهرکرد به یک مجتمع بزرگ تفریحی و گردشگری در شان مرکز استان نیاز دارد تا علاوه بر استفاده شهروندان، زمینه حضور بیشتر گردشگر را فراهم کند که امکان احداث این مجتمع تفریحی و گردشگری در ورودی شهرکرد وجود دارد.

یوسف صادقی رئیس کمیسیون خدمات‌شهری، فضای‌سبز و بهداشت‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به مشکلات شبکه برق هوایی در شهرکرد گفت: زمینی شدن شبکه برق در بلوار‌ها و معابر اصلی شهر بایستی عملیاتی شود.

وی تاکید کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی هرس درختان در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد در دستور کار قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۷ دی ۱۴۰۲
عالی
آخرین اخبار