معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سمت و سو و محور برنامه‌های دهه فجر همراه با بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی دستاورد‌های انقلاب اسلامی باشد.

محسن حسین‌میرزایی در نخستین نشست ستاد استانی دهه فجر افزود: تبیین گفتمان ناب و فاخر انقلاب اسلامی و تبیین گفتمان امامین انقلاب اسلامی به خصوص برای جوانان و نوجوانان باید از دیگر رویکرد‌های برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: رهاورد برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر، تقویت وحدت ملی در جامعه است که توجه به این اصل از جمله ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


وی تاکید کرد: نسل جوان و نوجوان امروز جامعه گره‌های ذهنی مختلفی دارد و برنامه‌های دهه فجر جایگاه اساسی و مهمی برای بازکردن بسیاری از این گره‌ها به شمار می‌رود.

حسین‌میرزایی برنامه‌های دهه فجر را فرصتی مناسب برای پرداختن به بحث انتخابات عنوان کرد و گفت: قطع یقین حضور پرشکوه و همگانی مردم در عرصه برنامه‌های دهه فجر پیش درآمدی برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برگزاری انتخابات پرشکوه با حضور پرشور مردم در این عرصه مهم موجب تولید قدرت نرم در مقابل جنگ ترکیبی دشمن می‌شود.

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را گل سرسبد برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاصل برایند تاثیرگذاری برنامه‌ها طراحی شده در این ۱۰ روز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اففزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال طلیعه‌ای برای حضور مردم در عرصه انتخابات پیش‌رو است و باید با شکوه خاصی برگزار شود.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: روسای کمیته‌ها، فرمانداران و بخشداران تلاش کنند در کنار همه برنامه‌ها ۲ برنامه محوری و مهم داشته باشند.

وی بر ضرورت فضاسازی شهری از سوی همه دستگاه‌های اجرایی و اصناف برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار