فرماندار شهرستان گناوه از اجرای ۲ طرح بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

محمدتقی صفری بعد از ظهر شنبه در بازدید از طرح‌های اقتصادی گناوه اظهار داشت: طرح‌های دریا محور در اولویت شهرستان گناوه قرار دارند و تکمیل این طرح‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی از فعال شدن سایت پرورش میگوی" رودشور شمالی" در شهرستان گناوه خبر داد و افزود: این طرح با سرمایه گذاری حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شده است.

 فرماندار گناوه با بیان اینکه طرح پرورش میگوی رودشور دارای ۵۳ حوضچه پرورش میگو است خاطر نشان کرد: در هر حوضچه بیش از ۵۰ هکتار درحال اجرا است که بخشی از آن سال گذشته به بهره برداری رسید و تعداد دیگری نیز امسال فعال می‌شوند.

صفری تصریح کرد: ساماندهی اسکله و طرح توسعه بندر گناوه نیز از دیگر طرح‌های مهم دریامحور است که با جدیت اجرایی شده است.

وی یادآور شد: اکنون ۵۱۶ شناور تجاری در بندر گناوه فعال بوده و به سفر تجاری مشغول هستند که نقش مهمی در بازار بزرگ‌گناوه ایفا می‌کنند.

فرماندار گناوه گفت: بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح توسعه بندر گناوه پیش بینی شده و اکنون پیشرفت فیزیکی این طرح به بیش از ۱۹ درصد رسیده است.

صفری از ایجاد سردخانه صنعتی نگهداری ماهی و میگو در گناوه خبر داد و افزود: این طرح با سرمایه گذاری حدود ۲۵۵ میلیارد تومان با اهتمام بخش خصوصی اجرایی و عملیاتی شده است.

فرماندار گناوه از اجرای ۲ طرح بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد و ابراز داشت: طرح تولید نوشیدنی‌های انرژی زا با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار و کارخانه تولید فندک با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طرح‌های مهم اقتصادی در شهرک صنعتی بندر ریگ در حال اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.