برپایی نمایشگاه دستاورد‌های مددجویان راهی برای توانمند شدن جامعه هدف بهزیستی

مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت: ایجاد نمایشگاه‌های فروش دائمی محصولات مددجویان بهزیستی راهی برای توانمند شدن این قشر از جامعه است.

علیرضا وحید زاده با حضور در محل برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان سرپرست خانوار در شهرستان سیرجان با اشاره به اهمیت به نمایش در آمدن توانمندی‌ها و دستاورد‌های توانمند سازی جامعه هدف گفت: برگزاری نمایشگاه تولیدات مددجویی سازمان‌های حمایتی یک فرصت سازی مناسب و جذاب است که از طریق آن ضمن مواجهه سازنده جامعه هدف با بازار محصولات خود، می‌تواند زمینه حمایت‌های غیر مستقیم را برای تولیدات جامعه هدف فراهم کند.

وی افزود: یکی از مهمترین راه‌های توانمند سازی جامعه هدف برپایی همین نمایشگاه‌های فروش محصولات به صورت دائم است و امیدوارم با همکاری مسئولین بتوان نمایشگاه‌های دایمی عرضه محصولات را در تمامی شهرستان‌های استان فعال کرد.

 مدیرکل بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه‌های دستاورد‌های مددجویان، معرفی محصولات و توانمندی‌های جامعه هدف و کمک به فروش و جذب حمایت خیران برای بانوانی است که بازار فروش و مکان عرضه محصولات خانگی خود را ندارند.

وحیدزاده افزود: امیدوارم با حمایت بیشتر نهاد‌های مسئول، همراهی شرکای اجتماعی و استقبال همشهریان از این چنین نمایشگاه‌هایی علاوه بر کمک به فروش محصولات گامی موثر در شناسایی پتانسیل‌های موجود در عرصه فروش برداریم و مسیر توانمندی و خودکفایی خانوار‌های تحت حمایت بیشتر از قبل فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار