فرماندار گرمسار گفت: ۳۱۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان در حال ساخت است و در آینده نزدیک تکمیل می‌شود.

رضا خانی  فرماندار گرمسار با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان جدید در طرح اقدام ملی مسکن گرمسار تا زمان تامین زمین در این شهرستان متوقف استف اظهار داشت: در گرمسار زمینی تحت مالکیت دولت برای اختصاص به این طرح وجود ندارد.

وی بیان کرد: یک قطعه زمین در منطقه لجران وجود دارد که با واگذاری به متقاضیان ۳۱۲ واحد طرح اقدام ملی مسکن در این منطقه کلید خورد که تا کنون ۷۲ واحد آن تکمیل شد و مابقی پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۵ درصد دارند که به زودی تکمیل و افتتاح خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امکان ثبت نام متقاضیان جدید تا زمان تامین زمین برای اجرای این طرح مسدود است، تصریح کرد: اطراف شهر اراضی کشاورزی است که برای تغییر کاربری آن منع قانونی وجود دارد و در واقع سازمان ملی زمین و مسکن فاقد اراضی ملی در شهر گرمسار است؛ بنابراین باید برای تامین زمین در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن با مالکان خصوصی تفاهم انجام شود.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه در حوزه راه و شهرسازی و نهضت ملی مسکن اتفاقات خوبی در شهرستان گرمسار به وقوع پیوست، افزود: شهر جدید ایوانکی یک ظرفیت مهم و اثرگذار در استان و کشور است که اکنون ۴۰ هزار واحد مسکونی در این منطقه در حال احداث است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.