پدیده مه خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پدیده مه بیشتر مناطق استان به خصوص مناطق شمالی و کوهستانی را از امشب فرا می‌گیرد.

محمد غیوری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وقوع این پدیده به دلیل ورود سامانه بارشی است که از فردا، یکشنبه استان خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

او افزود: همچنین از بامداد فردا بارندگی‌ها در خراسان رضوی آغاز خواهد شد که این بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان به شکل برف رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: وزش باد همراه با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا نیز پدیده دیگری است که نوار شرقی استان را فرا گرفته و تا صبح روز دوشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

غیوری بیان کرد: به لحاظ دمایی نیز از فردا روند کاهشی دما در خراسان رضوی آغاز خواهد شد که دمای شبانه را در بیشتر مناطق استان به صفر و زیر صفر درجه می‌رساند.

او تصریح کرد: در شبانه روز گذشته تربت حیدریه با کمینه دمای ۲ درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد، نوسانات دمایی پنج تا ۱۷ درجه را به ثبت رسانده است.

برچسب ها: مه گرفتگی ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار