رئیس هیات کشتی خوزستان از دعوت ۱۰ کشتی‌گیر خوزستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان با تصمیم کادر فنی خبر داد.

رمضان جمالپور گفت: در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز و محمد حسینوند، در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد و در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز ایمان محمدی در این اردو حضور دارند.

او می‌گوید: در وزن ۷۲ کیلوگرم محمد الیاسی، در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد، در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری، در وزن ۸۷ کیلوگرم محمدهادی صیدی و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده و پارسا نظری دیگر خوزستانی‌های حاضر در این اردو هستند.

جمالپور با بیان اینکه این اردو به منظور حضور قدرتمند تیم ایران در مسابقه‌های آسیایی و جهانی است، ادامه داد: امسال عملکرد کشتی گیران استان خوب و بهتر از سال‌های قبل بود.

رئیس هیات کشتی خوزستان به حضور ۲ کشتی‌گیر خوزستانی در رقابت‌های کشتی اوپن و رنکینگ‌دار زاگرب کراوسی اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها به عنوان یکی از چرخه‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در روز‌های ۲۲ تا ۲۴ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

به گفته او برگزاری رقابت‌های مختلف کشتی و دوره‌های آموزش مربی‌گری و داوری در استان باعث شده تا تنور این رشته همچنان گرم بماند و امیدواریم که کشتی گیران استان خوزستان در رقابت‌های پیش رو و به ویژه المپیک نمایش خیره کننده‌ای داشته و دل مردم ایران را بار دیگر شاد کنند.

اردوی تیم ملی بزرگسالان از ۲۶ دی ماه تا ۵ بهمن‌ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.