سپیددشت در شهرستان خرم آباد استان لرستان واقع شده است.

سپید دشت  دارای آبشار‌های زیبا و دیدنی است. آبشار شباندر یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شود.

آب و هوای مطبوع آن موجب شده تا گردشگران در تمام فصول سال به ویژه در فصل‌های بهار و تابستان به این شهر بکر و چشم نواز سفر کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
فقط از خدا میخوام که دست کوهخواران و تخریب کنندگان محیط زیست وطبیعت به این جاها نرسه و همچنان بکر باقی بمونن. تنها دلخوشی ما همین طبیعت سالم است که البته در بعضی نقاط دست درازی ها و سهل انگارهایی نسبت به طبیعت لرستان صورت گرفته که موجب نگرانی است.

یه نکته دیگر هم که مهمه بگم اینه که درحال حاضر تقریبا به همه شهرستان ها و روستا های لرستان گار رسانی شده و از نظر سوخت برای فصل سرما و پخت و پز و دیگر موارد، مشکلی و جود نداره . با این همه ، افراد زیادی از اهالی روستاهایی که دردامنه کوهستانها زندگی می کنن اقدام به قطع درختان برای تهیه زغال می کنن و برخورد تاثیرگزاری هم با آن ها نمی شود.
وضع مادی بیشترشون هم خوبه. گوسفند دارن که در همین مراتع و کوههایی که درختانش رو با بی رحمی قطع می کنن به چرا می برن وپرورش میدن. حتی ماشین شخصی نه یکی که بعضا دو دستگاه هم دارن. ولی متاسفانه نمیتونن از این کارخلافی که درنهایت حتی به خودشون هم ضررغیرقابل جبران وارد خواهد کرد دست بردارن.
موارد دیگری هم هست مثل معادن سنگ و حواشی آن که بازهم به طبیعت و مراتع و درختان آسیب جدی وارد شده و می شود که توضحیش مفصل و از حوصله این نوشته خارجه.
امیدوارم مسوولین ، جدیت بیشتری نشون بدن و هرچه زودتر جلوی تخریب ها رو بگیرن.