مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به بارش مناسب برف طی ۲۴ ساعت گذشته در محور‌های شمالی و جنوبی استان گفت: تا این لحظه بیش از ۳۰۰ کیلومتر از جاده‌ها برف‌روبی شده است.

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی  گفت: بارش برف هم اکنون در محور‌های مهاباد به سردشت، میاندوآب به شاهیندژ، شاهیندژ به تکاب، مسیر‌های منتهی به اشنویه، شاهیندژ به بوکان، خوی به رازی، خوی به چالدران و مسیر‌های منتهی به ماکو همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ نفر از راهداران در حال رفع مسدودیت جاده‌ها بوده اند، افزود: ۳۵ خودرو گرفتار در برف نیز طی این مدت در جاده‌های استان آزاد سازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: راهداران در ۱۵ ساعت بارش برف توانستند با استفاده از ۲۰۰ تن شن و ماسه و ۱۵ دستگاه خودرو از انسداد محور‌های مواصلاتی جلوگیری کنند.

شماره تلفن ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایات و سوالات مسافران برای اطلاع از وضعیت محور‌های مواصلاتی است وبا استفاده از سامانه و نزم افزار ۱۴۱ نیز می‌توان در جریان وضعیت محور‌های مواصلاتی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.