رئیس سازمان سینمایی گفت: برخی لیدر‌های اغتشاشات سال گذشته که اموال خود را از پول‌های حرام به دست آورده‌اند، مشخص است که نمی‌توانند مفهوم شربت نذری و شهادت را درک کنند.

 محمد خزایی،رئیس سازمان سینمایی شامگاه جمعه در آیین اختتامیه نهمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در قم، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در گلزار شهدای کرمان یادآور شد: هنرمندان نیز در تبیین و روشنگری این حوادث مسئولیت دارند.

وی ادامه داد: برخی لیدر‌های اغتشاشات سال گذشته که اموال خود را از پول‌های حرام به دست آورده‌اند، مشخص است که نمی‌توانند مفهوم شربت نذری و شهادت را درک کنند.

خزایی  خاطرنشان کرد: مردم مظلوم غزه، عراق، سوریه، یمن و خانواده شهدا، امروز از هنرمندان این انتظار را دارند که ورود جدی به تبیین حوادث جاری بر منطقه داشته باشند.

رییس سازمان سینمایی گفت: هنرمندان و سینماگران در رابطه با حوادث غزه و اقدامات توریستی در منطقه سکوت نکنند و منتظر حمایت مسوولان نباشند.

وی در ادامه بیان داشت: جشنواره نماز و نیایش یکی از مهمترین جشنواره‌های محتوایی است که در سطح کشور برگزار می‌شود.

خزایی با بیان اینکه برای رسیدن به سر منزل مقصود باید فرم و محتوا هر دو غنی و پربار باشند، گفت: این جشنواره‌ها در تعالی سینمای ملی و انتقال محتوای درست با نسل جدید از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی تصریح کرد: امروز بسیاری از جوان ما با ادبیات و مفاهیم دینی بیگانه هستند که سینما و تصویر می‌توانند در ایجاد فهم درست از معارف دینی اثر بسیاری زیادی داشته باشند.

خزایی تهذیب نفس را شرط تأثیرگذاری در تولید آثار دینی یاد کرد و افزود: امروز نسل جدید از فردی تأثیر می‌پذیرند که حرف و عملشان مانند حاج قاسم سلیمانی مانند هم باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۶ دی ۱۴۰۲
روح شهدای کرمان شاد
خدا به خانواده ها صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۶ دی ۱۴۰۲
با تروریست ها هیچ فرقی ندارند !!!!!!!!!!!!!!!!!!کسانی که اهانت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۶ دی ۱۴۰۲
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۵۳ ۱۶ دی ۱۴۰۲
روح شهیدان کرمان شاد و یادشان گرامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۶ دی ۱۴۰۲
مرگ بر دشمنان شهدای انقلاب اسلامی
آخرین اخبار