هفتاد و سومین دیدار مردمی نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرک ولیعصر (عج) یزد برگزار شد.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید از شهرک ولیعصر در محدوده‌ی میدان مدرسی برای حل مشکلاتی مثل مشکلات مسکن مهر، سکونت جمعیت قابل توجهی در این شهرک و عدم وجود فضا‌های ورزشی و آموزشی و فرهنگی به دلیل مالکیت در بخش خصوصی صورت گرفت.

او در خصوص کمبود فضای سبز، پارک، زمین ورزشی و کتابخانه در این شهرک نوساخته افزود: در این دیدار مردمی مقرر گردید با همکاری سازمان راه و شهرسازی استان و شهرداری، زمین‌هایی که اکثرا دولتی هستند و معارض دارند تملک این زمین‌ها حل شود و مدارس نوسازی شوند. همچنین فضا‌های آموزشی، ورزشی و سبز برای این منطقه هم تعریف شد.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن با بیان اینکه شهرداری تملک یکسری از باغات این محله را دارد و می‌تواند به عنوان پارک مورد استفاده قرار دهد تصریح کرد: در این برنامه به مشکلات حوزه بهداشت و درمان و نیاز به مرکز جامع سلامت است نیز پرداخته شد.

محمد صالح جوکار طرح آمایش در شهر یزد را برای جبران کمبود‌های این گونه فضا‌ها عنوان کرد و گفت: بر اساس رشد جمعیت و افزایش نیاز‌های مردمی دیگر تقسیمات قبل پاسخگو نیست بنابراین با اجرای این طرح می‌توان تقسیمات و وجود چنین فضا‌هایی مثل فضا‌های انتظامی و مراکز سلامت و... در هر منطقه را ایجاد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.