رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: با توجه به حجم زیاد مصدومان در حادثه تروریستی کرمان از شهرهای همجوار خون مورد نیاز تامین شده است.

جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در ارتباط زنده با برنامه سلام تهران با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی کرمان گفت: در حادثه تروریستی کرمان ۲۸۴ مصدوم به ۱۲ بیمارستان منتقل شده اند که از این تعداد ۱۸۰نفر بستری و بقبه صورت سرپایی اقدامات درمانی را دریافت کرده و مرخص شده اند.

وی بیان کرد: با بروز حادثه تروریستی کرمان از میان ۱۸۰ مصدوم بستری در بیمارستان، ۷۵ نفر زن، ۷۷ نفر مرد و ۲۸ نفر کودک زیر ۱۵ سال هستند.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۳ نفر در بخش بستری هستند که ۳۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحت فوت کرده که تعداد شهدا به ۹۰ رسیده است.
میعادفر تاکید کرد: تعداد مصدومان بستری در بیمارستان رو به کاهش است. یکی از مصدومان کودک توسط اورژانس هوایی برای ادامه روند درمان به تهران منتقل خواهد شد.

وی افزود: با توجه به حجم زیادی از مصدومان از شهرهای همجوار خون مورد نیاز تامین شد و مردم در شب حادثه با مشارکت خوب شان ۷۰۰ واحد خون اهدا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۶ دی ۱۴۰۲
آی سی یو = ۵۰% احتمال فوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۶ دی ۱۴۰۲
تو اگر نظر ندی میگنه لالی ، بجای نظر دادن اگر انسان هستی دعا کن خدا وند رحمان همشون رو شفا بده .....
آخرین اخبار