فرمانده انتظامی سلسله گفت: ۲۲ تبعه افغانستانی غیر مجاز در این شهرستان بازداشت شده اند.

فرمانده انتظامی سلسله گفت: ۲۲ تبعه افغانستانی غیر مجاز در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی و فرمانداری شهرستان جمع‌آوری شدند.

 محمد بوستان افروز اعلام کرد: با توجه به ممنوعیت حضور اتباع افغانستانی در استان لرستان با تعامل و تشکیل جلسات هماهنگی بین دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و فرمانداری و طرح جمع‌آوری آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان با رصد و شناسایی قبلی از سطح شهرستان و با انجام یک عملیات مشترک به صورت همزمان نسبت به دستگیری تعداد ۲۲ نفر اتباع افغانستانی غیر مجاز که به‌ صورت‌ کارگر در شهرستان بودند، اقدام و پس از سیر مراحل قانونی و انجام تشریفات لازم آنها را جهت طرد به کشور افغانستان به کمپ مربوطه در استان مرکزی اعزام کردند.

فرمانده انتظامی سلسله بیان کرد: از کلیه مردم عزیز به خصوص کشاورزان و تولید کنندگان گرامی درخواست داریم که به منظور جلوگیری از تبعات قانونی و تهدیدات بالقوه در راستای بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز و جهت اشتغال زایی برای نیروی کار جوان‌ایرانی از بکارگیری آنها پرهیز نموده و هرگونه اخبار در این خصوص را به پلیس اعلام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.