خطیب نماز جمعه مهاباد گفت: ترس از مکتب سردار سلیمانی، دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را وادار به اقدامات وحشیانه و ترور افراد بی گناه کرده است.

ماموستا سلیمان رشیدی خطیب نماز جمعه مهاباد در خطبه نماز جمعه این هفته، با تسلیت شهادت بیش از ۸۰ شهروند کرمانی در اقدام تروریستی روز ۱۳ دی، گفت: حرکات ضد انسانی و ضد دینی، ترور زنان و کودکان بی گناه توسط استکبار جهانی ناشی از حماقت و ناتوانی دشمنان در برابر اقتدار و شکوه این سرزمین است.

وی اضافه کرد: مردم مهاباد و اهل سنت این اقدام وحشیانه و شیطانی را به شدت محکوم کرده و با مردم کرمان و خانواده شهدای این حادثه تروریستی ابراز همدردی می‌کنند.

امام جمعه موقت مهاباد با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی ادامه دهنده راه کسانی بود که در راه احیا و زنده نگاه داشتن اسلام به شهادت رسیدند، افزود: این مسیر و زنده نگاه داشتن راه شهدا با حضور ملت سرافراز اسلامی همچنان ادامه دار خواهد بود.

ماموستا رشیدی بیان کرد: دشمنان انقلاب و استکبار جهانی فکر می‌کردند با شهادت حاج قاسم، جبهه مقاومت از بین خواهد رفت، اما بعد از شهادت سردار، ضربه محکم تری خوردند و این حادثه تروریستی در کرمان نیز ناشی از ترس و وحشت آن‌ها از نام و یاد حاج قاسم است.

وی در ادامه با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) دارای ویژگی‌ها و خصوصیات ارزشمند اخلاقی و والایی است که اگر بتوان سیره حضرت را به خوبی برای مردم جهان ترسیم کرد، الگوی مناسب و عملی در زندگی بانوان جهان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.