نمازگزاران سنندجی امروز قبل از خطبه‌های نماز جمعه، ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی‌گناه غزه و همچنین حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز در مراسم محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: صلابت و قدرت جبهه مقاومت در پرتو مجاهدت‌های شهیدانی مثل حاج قاسم سلیمانی ممکن شده است.

 حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات افزود: شهید سلیمانی هرآنچه که داشت را در راه خدا تقدیم کرد، زندگی، مجاهدت و شهادتش هم برای خداوند بود و اگر اخلاص شهید سیلمانی نبود مرزهای جغرافیایی و تاریخی در نمی‌نوردید.

وی اضافه کرد: شهید قاسم سلیمانی یک سیاستمدار و فرمانده مقتدر بود و در تمام جهان به عنوان انسانی بزرگ و حامی مظلومان شناخته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان  با بیان اینکه سردار سلیمانی در اندیشه و تفکر، تابع مکتب اسلام بود و این امر رمز محبوبیتش در بین مردم است، گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی در ایجاد وحدت اسلامی و خروج تکفیری‌ها در منطقه نقش بسیاری داشتند که باید برای نسل جوان ما تبیین شود.

سادات با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب حتی از تصویر و نام شهید سلیمانی در هراس هستند، گفت: اقدام دشمنان در به شهادت رساندن جمعی از هموطنانمان در کرمان نشان از عجز و ترس آن از نام و یاد این شهید و مکتب آزادی‌خواه شهید سلیمانی است.

در پایان این مراسم، قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حادثه تروریستی کرمان قرائت و حاضران با شعارهای الله اکبر، خامنه ای رهبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، آن را تایید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.