سید احمد خاتمی گفت: داعش تابلوی آمریکا و رژیم صهیونیستی است و آفرین به بصیرت این مردم که هم در مزار حاج قاسم و هم در نماز جمعه بلند و قاطع مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند.

سید احمد خاتمی خطیب نماز جمعه تهران اظهار کرد: شما را سفارش می‌کنم به تقوای خدا و سفارش می‌کنم که زیاد از نعمات الهی بگویید و متشکر خداوند باشید، فقط از نداده‌ها گفتن که مصلحت ما است، خطاست.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: هر کجا که باشید در زمان خودش مرگ به سراغتان می‌آید ولو که در برج‌های بلند باشید. مرگی که از آن فرار می‌کنید بخواهید یا نخواهید به سراغتان می‌آید.

وی ادامه داد: حضرت علی علیه السلام می‌فرماید؛ شهادت بهترین نوع مرگ است. هیچگاه نگویید که شهید جایش خالی است جای ما پیش او خالی است.

سید احمد خاتمی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان تاکید کرد: می‌خواهم از این تریبون به خانواده‌های شهدای کرمان تبریک بگویم؛ این نعمت و نور را فقط خانواده‌های شهدا لمس می‌کنند و رایگان به کسی نمی‌دهند. این شهیدان تابلو افتخار ابدی ملت ایران هستند.

وی افزود: ننگ ابدی بر قاتلان شهدای شما باد که جایگاه آن‌ها در قعر جهنم برای ابد است؛ عذاب الیم در انتظار این جنایتکاران قاتل است؛ زبانم عاجز است و قلبم را پر از اندوه می‌بینم وقتی در تلویزیون می‌بینم ۹ نفر از یک خانواده به شهادت رسیده اند تعداد زیادی کودک و نوجوان و زن در این حادثه به دیدار خدا رفتند؛ خوش به حالشان آن‌ها سعادتمند شدند، ولی غمی جانگاه بر قلب مردم ایران و خانواده هایشان گذاشتند از خدا طلب عفو برای شهدا و سلامتی برای جانبازان این حادثه دارم.

امام جمعه موقت تهران گفت: درست است که داعش عنوان کرده که این ترور را بر عهده گرفته است. اما داعش عنصر دست ساز آمریکا است. در مناظرات تلویزیونی آمریکایی‌ها عنوان کردند که داعش را ساختند. داعش عنصر اسرائیلی است. آن‌ها در سوریه وقتی مجروح می‌شدند به بیمارستان‌های صهیونیست‌ها می‌رفتند. پس داعش هم آمریکایی است و هم صهیونیستی.

وی ادامه داد: داعش تابلوی آمریکا و رژیم صهیونیستی است و آفرین به بصیرت این مردم که هم در مزار حاج و قاسم و هم در همین جا بلند و قاطع مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند. این قصه داعش انتقام از نابودی از دولت داعش در موصل توسط شهید سپهد سلیمانی بود.

خاتمی گفت: کودک و نوجوانان چه گناهی داشتند. این خون‌ها از جوشش نخواهند ایستاد و خون مظلوم از صخره جوانه می‌زند و همه مسئولان قول انتقام را دادند اکنون هم از زبان مسئولان می‌گویم انتقام خون این مظلومان گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور بلا فاصله مسئولان در حادثه کرمان جای تشکر دارد. این یعنی اتفاقی درست که بسیار مهم است.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: برخی این حادثه را دست مایه تخریب مسئولان امنیتی ساختند. در طول ماه‌های گذشته به کرات نهاد‌های امنیتی و انتظامی توطئه‌های زیادی را خنثی کردند و بسیاری از آن‌ها همانند حادثه کرمان بوده است و باید از این عزیزان جان بر کف تشکر کرد.

وی ادامه داد: همه نظام در پی آن هستند که این جلادان جانی را دستگیر کنند و به سزای عمل ننگین خود برسانند. به امید خدا ادامه دهندگان حاج قاسم باقی ماندگان این داعشی‌ها را به جهنم خواهند فرستاد.

خاتمی گفت: انتخابات افتخار و عزت ملی است. انتخابات پشتوانه امنیت ملی کشور است. انتخابات نماد آزادی مردم در انتخاب سرنوشت خود است. اگر انتخابات نباشد یا دیکتاتوری است و یا هرج و مرج. حضور مردم هم پای صندوق‌های رای بیعت با امام و شهیدان است و موجب عزت و سربلندی نظام اسلامی است.

وی افزود: انتخابات امتحان ۴ گروه است. امتحان مجریان و ناظران است. آن‌ها امتحان می‌دهند که آیا به دنبال اجرای قانون هستند و یا خیر. اگر قانون برای آن‌ها مهم باشند پیروز این امتحان هستند و بالعکس.

خاتمی ادامه داد: گروه دوم، انتخابات امتحان احزاب و گروه‌ها است. آیا این‌ها منافع ملی را در نظر می‌گیرند و یا منافع جناهی و حزبی. اگر منافع ملی را فدای منافع حزبی کنند مردود هستند. گروه سوم امتحان تایید شده‌ها است. افراد در تبلیغات انتخاباتی باید واقعیت‌ها را بگویند. اگر دروغ بگویند مردود هستند.

وی افزود: گروه چهارم امتحان رد صلاحیت شدگان است؛ که آیا از طریق قانونی اعتراض می‌کنند و یا نظام را مورد سرزنش قرار می‌دهند.

خاتمی در انتها گفت: مبارزه با فساد در تارو پود نظام ما است. کسانی با کمال دشمنی با نظام می‌گویند فساد در این نظام نهادینه نشده است. اشتباه می‌کنند. در عرصه مبارزه با فساد همه مسئولان در خط مقدم هساتند و تقاضا دارم از مسئولان در رابطه با فساد و تخلف اخیر هرچه سریعتر وارد عمل شوند. هزینه فساد و تخلف را هر کی انجام داده باید بپردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۶ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چه شد قرار بود مذاکره امنیت مردم ایران و کشور ایران را تامین کند پس چه شد و این در حالی است که بعد از مذاکره دیگر مردم ایران و کشور ایران امنیت ندارد چرا؟
سوال اینجاست که پس چه شد قرار بود توافق هسته ای امنیت مردم ایران و کشور ایران را تامین کند پس چه شد و این در حالی است که بعد از توافق هسته ای دیگر مردم ایران و کشور ایران امنیت ندارد چرا؟
سوال اینجاست که پس چه شد قرار بود برجام امنیت مردم ایران و کشور ایران را تامین کند پس چه شد و این در حالی است که بعد از برجام دیگر مردم ایران و کشور ایران امنیت ندارد چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۶ دی ۱۴۰۲
چه مشکلی داره دست ساز آمریکا باشه؟ طالبان هم دست ساز آمریکا بود و الان جنبش اصیل منطقه اس!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۶ دی ۱۴۰۲
خوب ماهم که میتونییم با پرتاب موشک با کمک لبنان اسراییل و میشه خاک کرد چرا معطلید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۶ دی ۱۴۰۲
تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون در عراق علیه ایران فعالیت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۵ دی ۱۴۰۲
حمایت آمریکا و اسرائیل از جریان تروریسم جنایت ضدبشری است.
آمریکا و اسرائیل 100 درصد فقط در حادثه تروریستی کرمان نقش دارند.
انتقام خون شهدایمان را از تروریستها مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۵ دی ۱۴۰۲
جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۵ دی ۱۴۰۲
آمریکا یا ثابت میکنه بغدادی رو کشته یا پشتیبان داعش محسوب میشه و باید جوابگوی همه جنایات داعش باشه
Iran (Islamic Republic of)
شبکه پشتیبانی حادثه تروریستی کرمان در ۵ استان کشور دستگیر شدند
۱۷:۴۱ ۱۵ دی ۱۴۰۲
شبکه پشتیبانی حادثه تروریستی کرمان در ۵ استان کشور دستگیر شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۵ دی ۱۴۰۲
جناب سید احمد خاتمی هروقت آمریکا و نظامیانش از بحرین و امارات متحده و عربستان و ترکیه بیرون رود منطقه آرامش خواهد دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۵ دی ۱۴۰۲
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، اسرائیل، عربستان سعودی و امارات در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران نقش دارند.
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، اسرائیل، عربستان سعودی و امارات در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران دست داشتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۵ دی ۱۴۰۲
حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی هنوز هم در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۵ دی ۱۴۰۲
مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند
جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند
آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۵ دی ۱۴۰۲
چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بین المللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۵ دی ۱۴۰۲
ایران متأسفانه از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در مورد جنایت های وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی کشورهای عربی جنایتکار و مزدورانشان کوتاهی کرده است.
جزایر سه‌گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزء لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران است و اشاره به آنها در بیانیه پایانی نشست مذکور فاقد هرگونه ارزش سیاسی و حقوقی است.
شورای همکاری خلیج فارس که از شهریور ماه سال 1359 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان در عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۵ دی ۱۴۰۲
بیش از ۸۹ نفر در حمله تروریستی کرمان شهید شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۵ دی ۱۴۰۲
آمریکا و متحدانش از سال 1332 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران بودن و هنوز هم هستند سوال اینجاست که متأسفانه ایران بازهم درس عبرت نگرفته است چرا؟
آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بودن و هنوز هم هستند سوال اینجاست که متأسفانه ایران باز هم درس عبرت نگرفته است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۵ دی ۱۴۰۲
داعش خود امریکا واسرائیل است با نام دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۵ دی ۱۴۰۲
دستگیری عاملان حادثه تروریستی کرمان در ۵ استان/ هر دو عملیات انتحاری بود و باید بدون محاکمه اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۵ دی ۱۴۰۲
برای همه مردم ایران و جهان ثابت شده است که اینترنشنال دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی است و هم همه جانبه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش دفاع و حمایت می کند شرم آور و تاسف بار است.
برای همه مردم ایران و جهان ثابت شده است که اینترنشنال دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی است و هم همه جانبه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و متحدانش دفاع و حمایت می کند شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۵ دی ۱۴۰۲
چرا حرفی میزنید که توی دردسر بیفتید بخواهید التماس کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۵ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش چگونه و چطور از عراق وارد خاک ایران شده است.
سوال اینجاست که داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش چگونه و چطور از عراق وارد کرمان شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۵ دی ۱۴۰۲
بعد از انقلاب اسلامی در کشور اولین دولت 100 درصد فقط دولت حسن روحانی بوده است که به همراه ظریف و برخی مسئولان در مذاکره به مردم و کشور خیانت کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۵:۲۰ ۱۵ دی ۱۴۰۲
متاسفانه اینترنت من فرداتموم میشه خخ
Iran (Islamic Republic of)
علیپور
۱۵:۱۸ ۱۵ دی ۱۴۰۲
سابقه ایجاد گروههای شبیه داعش وخود داعش برمیگردد به سالها قبل از اشغال عراق توسط امریکا .تمام گروههای تند رو اسلامی از جمله داعش برای تقابل با امریکا ایجاد شدند .اما دولتمردان امریکا با درک صحیح اهداف ونفرات این گروهها بخصوص داعش با اعمال نفوذ عاقلانه تمام این گروههارا درخدمت خود دراورده واز دشمنان خود برای خود ابزار ساختند ..وبرعکس سیاست اشتباه حکومت ایران با برخورد غلط با این گروهها همه این گروهها رابه جان ایران انداخت واز دوستان بالقوه دشمنان بالفعل برای ایران ساخت.این نتیجه سیاست خشک وبی مغز حاکم بر ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۵ دی ۱۴۰۲
سلام بر امام جمعه آزاده و داری درک مکانی و سیاسی بالا کاش همه مسئولان نظام هم مثل ای مرد خدوم اقای خاتمی پرهیزگار بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۵ دی ۱۴۰۲
نامه ایران به شورای امنیت در پی اقدام تروریستی در کرمان هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد چون به خاطر که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم همه جنایت های آمریکا و متحدانش بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۵ دی ۱۴۰۲
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ در افغانستان هستند.
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون عامل اصلی جنگ در عراق و لیبی هستند.
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون عامل اصلی جنگ در سوریه هستند.
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون عامل اصلی جنگ در یمن هستند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بارها در رسانه های اعتراف و اعلام کرده است که ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند.
Iran (Islamic Republic of)
حمایتهای همه‌جانبه دولتهای غربی از صدام در جنگ تحمیلی
۱۵:۰۲ ۱۵ دی ۱۴۰۲
حمایتهای همه‌جانبه دولتهای غربی از صدام در جنگ تحمیلی
دولتهای ریاکار اروپایی که امروز در قضیه سوریه مدعی استفاده از سلاحهای شیمیایی هستند، در زمان جنگ تحمیلی، خروارها سلاح شیمیایی به صدام دادند تا او با این سلاحها به جبهه‌های ما و مناطق سردشت و حلبچه حمله کند.
مسئولان قبلی آمریکا داعش را بوجود آوردند یا به آن کمک کردند و مسئولان کنونی نیز در حال تقویت داعش یا گروهی نظیر آن هستند.
اروپا امروز به خاطر غلطی که در تقویت تکفیریها انجام داد، گرفتار است و مردم در خانه و خیابان امنیت ندارند و آمریکا نیز در حال تکرار همان غلط است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۵ دی ۱۴۰۲
خوب که چی؟ مسوولان چکار کردند تا حالا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۵ دی ۱۴۰۲
کار از دست ساز اینا گذشته واقعا باید دید چگونه میتوان ذهن کسی را اینگونه پرورش داد او را چه شده کمبودی داشته تحت فشار بوده چیزی لازم داشته مورد ظلم و تبعیض و بی عدالتی و دروغ قرار گرفته یا استکبار با فشار یا گونه ای دیگر او را اینگونه ساخته و پرداخته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۵ دی ۱۴۰۲
شما هم همینطور
بعد از ساختن از دست در رفتید
Germany
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۵ دی ۱۴۰۲
تو چرا نمیکشند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۵ دی ۱۴۰۲
بعد از این جنایت اگرچه داعش با تاخیری ۳۰ ساعته مسئولیت این جنایت را پذیرفت، اما نکات بسیاری وجود دارد که نشان از حضور داعش صهیونیستی در این صحنه است؛ معمولا سابقه نداشته داعش از عبارت ایران در بیانیه خود استفاده کند ،هرگز تصاویر انتحاری خود را به صورت محو منتشر نمیکرد، داعش همواره قبل از هر عملیات حتی تصاویر بیعت و بیانیه پذیرش مسئولیت را آماده میکرد تا بلافاصله بعد از اجرای عملیات منتشر کند و متن بیانیه ای که هرگز شبیه به متن های پیشین این گروهک تکفیری نبود و به نظر میرسد با مذاکره با یک سرویس جنایت کار دیگر تن به پذیرش مسئولیت داده است تا هجمه بین المللی به سوی رژیم صهیونیستی نرود اما چه کسی است که نداند

به قول امام موسی صدر « ما اسرائیل را شرّ مطلق می دانیم.

بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد.»
Germany
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۵ دی ۱۴۰۲
امريكا نه تنها هراسي از گسترش درگیری‌ها در منطقه ندارد بلكه با ذوق و شادي تمام در راستاي سياست برنده و تيز ايران هراسي از ان به تاكتيكي در جذب ترويج و گسترش روابط خويش با كشور هاي منطقه استفاده حداكثري ميكند. اساس حيات تكحكيم نفوذ سياسي و پايداري اقتصاد امريكا بر پايه ايجاد گسترش تشديد و دامن زدن به همين در گيري ها و هرج و مرج هاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۵ دی ۱۴۰۲
حادثه تروریستی کرمان و با تاکید بر اینکه معلوم است این حادثه کار داعش نیست
دیروز صبح داعش بیانیه داد که حادثه کرمان به ما مربوط نیست، اما بعدازظهر در بیانیه دیگری اعلام کرد که این اتفاق کار دو نفر از نیروهای انتحاری ما بوده است. چطور می‌شود در عرض چند ساعت دو بیانیه کاملا متفاوت بدهند؟ پس در حقیقت حادثه تروریستی کرمان کار اسرائیل و آمریکا بود، زیرا این‌ها دیدند تهدیدهای مقام معظم رهبری به جایی خواهد رسید که بر پرونده انتقام حاج قاسم اضافه می‌گردد و آمریکا و اسرائیل بدبخت‌تر می‌شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۵ دی ۱۴۰۲
پایان داعش
Iran (Islamic Republic of)
فاصله مردم بانظام کاردشمن وترور وبمب گذاری نیست بلکه عملکرد دولت و مسئولان و نمایندگان مجلس هست
۱۴:۲۰ ۱۵ دی ۱۴۰۲
فاصله مردم بانظام کاردشمن وترور وبمب گذاری نیست بلکه عملکرد دولت و مسئولان و نمایندگان مجلس هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۵ دی ۱۴۰۲
مرگ بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۵ دی ۱۴۰۲
چرا دولت ناتوان و عاجز از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

چرا دولت ناتوان و عاجز از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

چرا دولت ناتوان و عاجز از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۵ دی ۱۴۰۲
عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود.

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.

دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.

چرا دولت ناتوان و عاجز از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۵ دی ۱۴۰۲
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۴:۱۳ ۱۵ دی ۱۴۰۲
لعنت به داعش
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۴:۰۳ ۱۵ دی ۱۴۰۲
باتوجه به اینکه حلقه محاصره ایران کامل شده فعلانگرانی ازبابت پاسخ ایران به داعش سلام الله وجودندارد
ان شالله مرگبرایران ""
فقط زمان نبایدازدست رودوهرچه زودترکارایران تمام شودبه نفع داعش سلام الله است ""
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۵ دی ۱۴۰۲
دست‌های آمریکا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
دست‌های انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۵ دی ۱۴۰۲
خود هم عین داعشی, فرق تو با داعش هیچ است. چرا تو شهید نشدی عزیزان ما شدند؟! مگه خون تو رنگین تر هست؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۵ دی ۱۴۰۲
مشکل آب دریاچه ارومیه و مشکل داخلی کشورمان چه ارتباطی و ربطی به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار دارد هر روز به بهانه های مختلف به حکومت نظام جمهوری اسلامی اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند ولی متأسفانه دولت، مسئولان، وزیر امور خارجه ناتوان عاجز و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
داعش وحشی از سال 2011 تاکنون سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر بوده است.
۱۳:۵۷ ۱۵ دی ۱۴۰۲
داعش وحشی از سال 2011 تاکنون سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۵ دی ۱۴۰۲
آفرین به شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۵ دی ۱۴۰۲
داعش از سال 2001 تاکنون عنصر دست ساز آمریکا و اسرائیل است/ و متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند و با آمریکا جنایتکار همه جانبه مذاکره و همکاری می کردند.
آخرین اخبار