سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن قسم‌خورده نه‌تنها از حاج‌قاسم می‌ترسید؛ بلکه جنایت دیروز نشان داد که استکبار از زائران و مکتب حاج‌قاسم هم وحشت دارد.

 سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پی حادثه تروریستی در کرمان بیان کرد:
 بسم‌الله الرحمن الرحیم
 إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون
 
اقدام تروریستی بمب‌گذاری در مسیر گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هم‌وطنانمان شد موجب تألم و تأثر شدید گردید.
 
 دشمن قسم‌خورده نه‌تنها از حاج‌قاسم می‌ترسید؛ بلکه از عکس و فیلم و تصویر و صدای این شهید بزرگوار هم می‌ترسد، جنایت امروز نشان داد که استکبار از زائران و مکتب حاج‌قاسم هم وحشت دارد.
 
 اما دشمن این را خوب باید بداند که همان‌طور که رهبرمان گفت: «شهید سلیمانی برای آمریکا خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است» استکبار جهانی و دشمنان ملت، در رأس آنها آمریکا جنایت‌کار و رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تروریسم تکفیری و ضدانقلاب اسلامی بدانند همچنان مقهور اراده الهی و حقانیت نظام و ملت مؤمن، انقلابی و هوشمند ایران اسلامی بوده و خواهند بود.
 
 ارتکاب این‌گونه جنایات شیطانی، عزم و اراده ایرانیان در تداوم راه روشن انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل (ره)، شهیدان و رهبری داهیانه حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) خللی ایجاد نخواهد کرد و این جنایت را محکوم می‌کنیم.
 
 شهادت مظلومانه زنان، کودکان و مردانی که به عشق قهرمان ملی کشورشان به زیارت مزار حاج‌قاسم رفته بودند و مورد حمله تروریست‌های استکبار قرار گرفتند را تسلیت عرض نموده، یاد شهیدان این حادثه خونین را گرامی می‌داریم و به خانواده‌های آنان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال، شفای عاجل برای مجروحان و آسیب‌دیدگان مسئلت داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار