مراسم چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستانهای کردستان برگزار شد.

 مراسم چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در شهرهای استان برگزار شد.

این مراسم در شهرستان سقز در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

فرماندار سنندج در این مراسم ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، گفت: این چنین اقدامات غیرانسانی و به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه و عادی از روی استیصال و زبونی و ناتوانی دشمنان اسلام و انقلاب است.

حسن عسکری هشت سال دفاع مقدس را برگ زرینی برای کشور عنوان کرد و افزود: در مکتب دفاع مقدس انسان‌های بزرگی از جمله شهید سلیمانی پرورش یافتند.

وی شهید سلیمانی را پرورش یافته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: مکتب سلیمانی مکتبی بزرگ که می‌تواند هر یک از جوانان این سرزمین را به سلیمانی دیگری تبدیل کند.

فرماندار سنندج مکتب شهید سلیمانی را با چهار ویژگی اصلی ولایت‌مداری، اخلاص، مقاومت در برابر دشمنان و فروتنی و مهربانی نسبت به ضعیفان معرفی کرد و اظهار داشت: سردار بزرگ اسلام، به غایت ولایتمدار بود و عشق ورزیدن او به  رهبر و مقتدایش، نه فقط از حیث رعایت سلسله مراتب نظامی، بلکه فراتر بود و از جنبه اعتقادی و دینی خط ولایت فقیه را دنبال می‌کرد.

عسکری شهید سلیمانی را تنها پرچمدار و نماد مبارزه با استکبار جهانی و نفکر استکبارستیزی عنوان کرد و افزود: شخصیت کاریزماتیک شهید سلیمانی در جنگ، از او نابغه‌ای کم نظیر برای برنامه‌ریزی در بر هم کوبیدن دشمنان در میادین نبرد ساخته بود .

مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی در بانه

چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی  با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در مسجد امام حسین بانه با حضور جمع کثیری از مردم، فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای ادارات برگزار شد.

گلباران تمثال الما شهید سلیمانی در میدان حاج قاسم سلیمانی شهرستان بانه  نیز از دیگر برنامه های گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان بانه بود.

فرماندار شهرستان در این مراسم ضمن تسلیت حادثه تروریستی کرمان گفت: به برکت خون شهید حاج قاسم رویش‌های فراوانی در جبهه مقاومت منطقه شکل گرفته است که دشمن جاهل حتی قدرت تصور آن را نیز ندارد.

کمال خدری افزود: ثمره شهادت این بزرگمرد الهی، شکست قطعی آمریکا در منطقه و به دنبال آن نابودی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی خواهد بود.

نظیر این مراسمات در دیگر شهرستان های استان نیز برگزار شد.در سنندج مرکز استان نیز مراسم چهارمین سالگرد سردار سلیمانی در سالن آزادی با حضور جمع کثیری از مردم انجام شد.
بزرگداشت ‌شهید سلیمانی در ‌شهرستان های کردستان
 
بزرگداشت ‌شهید سلیمانی در ‌شهرستان های کردستان
 
بزرگداشت ‌شهید سلیمانی در ‌شهرستان های کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.