دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید کرد: بی‌تردید دشمنان ایران اسلامی بدانند که ما انتقام خون شهیدان مظلوم حادثه تروریستی کرمان را خواهیم گرفت.

 «علی اکبر ولایتی» دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی به چهاردهمین نشست این مجمع با عنوان «شهید سلیمانی، طوفان الاقصی و نظم نوین جهانی» شهادت جمعی از مردم ایران در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر انقلاب، ملت ایران و مردم کرمان تسلیت گفت و تاکید کرد: بی‌تردید دشمنان ایران اسلامی بدانند ما انتقام خون شهیدان مظلوم این حادثه تروریستی را خواهیم گرفت.

در این پیام آمده است: در دوره‌ای که کشور‌های دنیا تنها دو راه یعنی وابستگی به شرق یا غرب را در اداره سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود داشتند، وقوع انقلاب اسلامی ایران نقطه کانونی برای تحقق تمدن نوین اسلامی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی بود. انقلاب اسلامی با خاصیت الهام بخشی و ظرفیت سازی، معادلات حاکم بر نظم جهانی را در دوره خود تغییر داد و الگویی برای بیداری و آگاهی جوامع مسلمان و مستضعف در جهان گردید. 

وجود خلأ ایدئولوژیکی مبتنی بر اسلام و قرآن و عقب ماندگی تاریخی کشور‌های مسلمان، وابستگی سران مستبد به غرب و در مقابل شعار آزادی‌خواهی، عدالت خواهی، استکبار ستیزی و ظلم ستیزی و دفاع از محرومان و مستضعفان توسط جمهوری اسلامی ایران موجب شد، نسل جدید جوانان و مردم منطقه غرب آسیا با الهام‌گیری از انقلاب اسلامی، الگویی بومی را از نظام فکری و نظری امام خمینی (ره) در کشور‌های خود پیاده سازند که اصول آن بر اصول مقاومت و ظلم ستیزی انقلاب اسلامی ایران استوار بود و پس از طی قریب به ۲۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و پرورش و رشد انقلاب در دپران دفاع مقدس و آزمون‌های گوناگون دیگر، آثار و نشانه‌های جریان مقاومت در منطقه پدیدار گردید.

شهید سلیمانی به عنوان تربیت یافته مکتب امامین انقلاب اسلامی و پرچم‌دار جبهه مقاومت، شخصیتی در تراز نظام بین‌المللی و جهان اسلام داشت؛ شخصیتی که با تقوای الهی و خودسازی و حضور در میدان طی ۴۰ سال با اتکا به اندیشه‌های اسلام ناب محور مقاومت را طرح‌ریزی و پیاده سازی کرد. شکل‌گیری موج بیداری اسلامی با استعانت و الگوگیری از پیروزی‌های مقاومت در لبنان و فلسطین در ابتدای قرن بیست و یکم و برآورد اندیشکده‌های غربی از تغییر روند‌های جهانی و ظهور قدرت‌های جدید، قدرت‌های جهانی و استکبار را بر آن داشت تا طراحی شوم و شیطانی را در ایجاد، تجهیز و تسلیح گروه‌های تکفیری در منطقه غرب آسیا به منظور تضعیف مقاومت و به حاشیه راندن مسئله فلسطین طراحی نمایند و با مشغول ساختن کشور‌های مسلمان به موضوع تکفیر، محور مقاومت را دچار ضعف و شکست سازند، غافل از اینکه مقاومت در هسته و عصاره وجودی خود مبارزه با ظلم و ستم و ایستادگی را به همراه دارد و شهید سلیمانی و گروه‌های مقاومت طی قریب به یک دهه ایستادگی ضمن شکست استراتژی جنگ نیابتی نظام سلطه در خاورمیانه تحول جدیدی را در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی و بازیگری جدیدی تحت عنوان جبهه مقاومت در نظام بین‌الملل معرفی کردند.

ظهور جریانات و گروه‌هایی مانند الحشد الشعبی، دفاع وطنی، انصارالله، فاطمیون، زینبیون و ... در کنار تقویت جریانات اولیه مقاومت مانند حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی، هندسه قدرت مقاومت را در منطقه غرب آسیا رقم زد، به گونه‌ای که در یک نمونه مقاومت مردم فلسطین در آخرین تجاوز اسرائیل به غزه قبل از طوفان‌الاقصی کمتر از دو روز از شروع حمله مجبور به عقب نشینی از زیاده خواهی و تجاوز این رژیم انجامید. لیکن دمیدن روح خودباوری، ایثار، شهادت طلبی و ظلم ستیزی توسط شهید سلیمانی در پیکره مقاومت شجره‌ای را پدیدار ساخته است که دیگر شهادت سلیمانی و سلیمانی‌ها موجب توقف و عدم استمرار مسیر مقاومت نخواهد شد.

باور به پوشالی بودن ابهت تو خالی رژیم صهیونیستی و حامیانش در مقابل ساخت و پرورش باور‌ها و اعتقادات سربازان مقاومت، تداوم اشغالگری اسرائیل غاصب و حامیانش، محاصره جنایتکارانه غزه مظلوم، هتک حرم چند باره به مسجد الاقصی، اسارت و دربند کشیدن جوانان فلسطینی، توسعه روزافزون شهرک‌ها و شهرک‌نشینی و حمایت بی، چون و چرای آمریکا از این جنایات موجب گردید تا شاگردان مکتب مقاومت با اتکا به خودباوری نقطه عطف جدیدی را در تکامل قدرت مقاومت با اجرای عملیات طوفان الاقصی ایجاد و تثبیت نمایند. این عملیات جسورانه و غرورآفرین نمایشی از بالندگی، شجاعت، جسارت، خودباوری و توانمندی‌های میدانی محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی بود.

رژیم غاصب کودکش که از این عملیات و ضربه مهلک طوفان الاقصی در شوک فرو رفته بود، برای حفظ آبروی از دست رفته خویش دیوانه‌وار به حمله ددمنشانه، وحشیانه و غیر انسانی روی آورد و در یک جنایت تاریخی قریب به ۲۵ هزار انسان بی‌گناه را در کمتر از ۹۰ روز در برابر دیدگان جهانیان به شهادت رسانید. اما در مقابل مردم مظلوم و سرافراز غزه نه تنها تسلیم دشمن جنایتکار نگردیده‌اند، بلکه با اتکال به آموزه‌های اسلام ناب همچون مقاومت، ایستادگی و صبر در راه خدا، نشانه‌های شکست فضاحت بار رژیم صهیونیستی را نمایان ساخته‌اند.

۹۰ روز ایستادگی توسط یک گروه به ظاهر اندک، اما جسور و دلاور با پایمردی و وارد ساختن ضربات مهلک به ماشین جنگی اسرائیل و نابودی صد‌ها تانک و تجهیزات پیشرفته دشمن، تلفات سنگین به نظامیان و مزدوران کودکش، که به اعتراف رسانه‌های خودشان تاکنون نزدیک به ۶۰۰ نفر نظامی ارتش کشته شده‌اند، همگی نشان از تغییر جدی در قواعد و هنجار‌های سنتی نبرد کلاسیک دارند.

اما سنت الهی و نشانه‌های آن همواره ثابت است که با یاری خدا یک گروه کوچک و اندک با صبر و مقاومت بر لشکری بزرگ و مسلح غالب می‌آیند، لذا همان‌گونه که نوید داده شد عدم کامیابی رژیم صهیونیستی منجر به ایجاد یک معادله جدید در منطقه و نظام بین‌الملل خواهد شد و مسیر دگرگونی طرح‌ریزی شده توسط جبهه مقاومت، آرایش جدید را در سطح بین الملل به ارمغان خواهد آورد که در این توازن و هندسه جدید قدرت، حاکمان واقعی ملت‌های مستضعف، آزادی‌خواه و عدالت جو خواهند بود و همانگونه که آثار و پیامد‌های جهانی حمایت از مردم مظلوم غزه را در دنیا شاهد هستیم، حکومت نیز با اراده الهی به صالحان حقیقی واگذار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۵ دی ۱۴۰۲
ایران هم باید 100 درصد فقط از شهروندان تل‌آویو انتقام بگیرد.
ایران هم باید 100 درصد فقط از شهروندان اسرائیلی انتقام بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۵ دی ۱۴۰۲
رژیم صهیونیستی در پشت حمله تروریستی کرمان است/ ایران هم باید 100 درصد فقط از شهروندان اسرائیلی انتقام بگیرد.
رژیم صهیونیستی در پشت حمله تروریستی کرمان است/ ایران هم باید به طور مستقیم فقط از شهروندان اسرائیلی انتقام بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۵ دی ۱۴۰۲
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است.
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۵ دی ۱۴۰۲
در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو/ حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - کشورهای اروپایی 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا 8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.

آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در افغانستان مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در عراق مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۵ دی ۱۴۰۲
آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۵ دی ۱۴۰۲
در تاریخ 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.

سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود. دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۵ دی ۱۴۰۲
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار و ناتو جنایتکار از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در این مدت 2 ماه در جنگ غزه سکوت نمی‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۵ دی ۱۴۰۲
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟

نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در فلسطین اشغالی چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در غزه چه غلطی می کنند؟

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و آلمان جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار در این مدت 3 ماه است که انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای صهیونیست ها جنایتکار را در جنگ غزه تامین می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۵ دی ۱۴۰۲
انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.

انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۵ دی ۱۴۰۲
هیچ کس حق ندارد با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت وگو و همکاری کند. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جنایتکار در سال 1401 همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل حمایت و استقبال کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۵ دی ۱۴۰۲
دیگر هیچ کس در آمریکا، واشنگتن و کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در انگلیس و لندن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اروپا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اسرائیل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

حضور نیروهای نظامی آمریکا درعراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای آمریکایی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.

حضور نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در عراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای انگلیسی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۵ دی ۱۴۰۲
با توجه به شهادت دوتن از سرداران سپاه اسلام در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود.
Iran (Islamic Republic of)
نیروی دریایی انگلیس جنایتکار حق حضور در آب‌های دریای سرخ را ندارند.
۱۲:۲۱ ۱۵ دی ۱۴۰۲
نیروی دریایی انگلیس جنایتکار حق حضور در آب‌های دریای سرخ را ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۵ دی ۱۴۰۲
آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان 100 درصد فقط عامل اصلی جان‌باختگان ناآرامی‌های سال گذشته در کشور ما بودن و هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۵ دی ۱۴۰۲
کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا همراه با چند کشور دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۵ دی ۱۴۰۲
اتهام زنی انگلیس علیه ایران در حملات یمن به کشتی‌های صهیونیستی/ دخالت و مداخله درامور داخلی ایران است و هم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت حسین امیرعبداللهیان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۵ دی ۱۴۰۲
و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان متأسفانه از سال 1400 تاکنون همه جانبه با مزدوران عربی مذاکره، گفت گو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟
و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان متأسفانه از سال 1400 تاکنون همه جانبه با مزدوران اروپایی مذاکره، گفت گو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۵ دی ۱۴۰۲
کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا همراه با چند کشور دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند. در جنگ تحمیلی هشت ساله همه کشورهای عربی جنایتکار از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک و حمایت مالی می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۵ دی ۱۴۰۲
کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا همراه با چند کشور دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند. در جنگ تحمیلی هشت ساله همه کشورهای عربی جنایتکار از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک و حمایت مالی می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۵ دی ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.
انگلیس جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۵ دی ۱۴۰۲
کشورهای عربی جنایتکار فقط به همراه آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی و اعتراض به این اهانت ها و خیانت های کشورهای عربی و مزدوانشان نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۵ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که چرا حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری می کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۵ دی ۱۴۰۲
عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود.

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.

دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.

چرا دولت ناتوان و عاجز از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۵ دی ۱۴۰۲
انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
انگلیس جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
لندن در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
لندن هم مانند کاخ سفید همچنان هیچ غلطی نمی تواند بکند.
آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
انگلیس در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
ما ملت ایران برجام نمیخوایم
آمریکا و هم اروپا به دنبال توافق هسته ای و برجام نیستند
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است پس مذاکره ایران با انگلیس جنایتکار از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
انکلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار منطقه خاورمیانه و جهان را بی‌ثبات کرده است.
انگلیس جنایتکار همچنان تهدیدی برای منطقه و جهان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۵ دی ۱۴۰۲
از سپاه پاسداران در خواست داریم ورود کشتی های لندن را به خلیج فارس جلوگیری کند.
باید تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و مزدورانشان را به دنیا معرفی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۵ دی ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است دیگر حق صلاحیت وتو کردن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را ندارد و تاکنون هم نداشته است.

آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشر است و از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۵ دی ۱۴۰۲
سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۵ دی ۱۴۰۲
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۵ دی ۱۴۰۲
دست‌های آمریکا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
دست‌های انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
Iran (Islamic Republic of)
داعش مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان مسئولیت حمله تروریستی در کرمان را برعهده گرفت
۱۲:۱۳ ۱۵ دی ۱۴۰۲
داعش مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان مسئولیت حمله تروریستی در کرمان را برعهده گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۵ ۱۵ دی ۱۴۰۲
حمایتهای همه‌جانبه دولتهای غربی از صدام در جنگ تحمیلی
دولتهای ریاکار اروپایی که امروز در قضیه سوریه مدعی استفاده از سلاحهای شیمیایی هستند، در زمان جنگ تحمیلی، خروارها سلاح شیمیایی به صدام دادند تا او با این سلاحها به جبهه‌های ما و مناطق سردشت و حلبچه حمله کند.
مسئولان قبلی آمریکا داعش را بوجود آوردند یا به آن کمک کردند و مسئولان کنونی نیز در حال تقویت داعش یا گروهی نظیر آن هستند.
اروپا امروز به خاطر غلطی که در تقویت تکفیریها انجام داد، گرفتار است و مردم در خانه و خیابان امنیت ندارند و آمریکا نیز در حال تکرار همان غلط است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۴ دی ۱۴۰۲
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ در افغانستان هستند.
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون عامل اصلی جنگ در عراق و لیبی هستند.
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون عامل اصلی جنگ در سوریه هستند.
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون عامل اصلی جنگ در یمن هستند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بارها در رسانه های اعتراف و اعلام کرده است که ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۴ دی ۱۴۰۲
نامه ایران به شورای امنیت در پی اقدام تروریستی در کرمان هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد چون به خاطر که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم همه جنایت های آمریکا و متحدانش بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۴ دی ۱۴۰۲
ولایتی: انتقام خون شهدای حادثه تروریستی کرمان را خواهیم گرفت/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است
آخرین اخبار