هاشمی با اشاره به آماده‌سازی بیش از ۲۰ هزار نفر برای حضور در ۶۷۹ شعبه اخذ رای گفت:۱۲ پویش انتخاباتی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال اجرا می‌شود.

استاندار سمنان در نشست ستاد انتخابات استان سمنان ،مشارکت حداکثری را مساله مهم انتخابات اسمال برشمرد و گفت: نشست تبیینی با اقشار، گروه‌ها و تشکل‌های هدف با موضوع انتخابات در سطح استانی در حال برگزاری است وضرورت دارد تا در شهرستان‌ها نیز این مساله به صورت جدی پیگیری و اجرایی شود.

وی از آماده‌سازی بیش از ۲۰ هزار نفر برای حضور در ۶۷۹ شعبه اخذ رای و برگزاری روند انتخابات در روز ۱۱ اسفند خبر داد و افزود: در حوزه فضای مجازی در استان نباید اجازه داد تا عملکرد دولت و نظام زیر سوال برود و در راستای تزریق یاس و ناامیدی در بین آحاد مردم ازراین مسیر سوءاستفاده شود.

هاشمی بیان کرد: تاکنون در استان سمنان و در دولت سیزدهم، اقدامات و دستاوردهای بسیار مطلوبی در حوزه‌های مختلف رشد اقتصادی، رشد تولید، کاهش تورم، کاهش نرخ بیکاری، فرهنگی و اجتماعی، عمرانی، حاصل‌شده است که ضرورت دارد تا در راستای امیدآفرینی و افزایش رضایتمندی مردم، تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان نیز در این نشست گفت: انتخابات یک امتحان بزرگ است، باید تلاش کرد تا این امتحان با برگزاری انتخابات سالم و مشارکت بالای مردم محقق شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسنعلی عربی تاکید کرد: باید در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان آماده بود تا آنها به اهداف خبیث خود دست نیابند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: بر اساس برنامه زمانبندی انتخابات، نتیجه بررسی صلاحیت متقاضیان داوطلبی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز به ستاد انتخابات اعلام می‌شود.

احمد ریواده تاکید کرد: ۱۲ پویش انتخاباتی در حال حاضر در دستور کار ستاد انتخابات استان قرار دارد که توسط کمیته اطلاع رسانی در حال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.