فرمانده انتظامی خوزستان در دیدار با خانواده‌های شهدا گفت: آرامش و آسایش امروز کشور حاصل رشادت‌های شهدای بزرگوار است.

به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان به همراه سردار عبدالرضا حاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و تنی چند از مسولان انتظامی با حضور در شهرستان اهواز با با خانواده شهیدان نادر ریاحی زاده، سعید حزباوی، فاخر زاهدی و حاج صالح میاحی‌راد دیدار و از صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان در این دیدار‌ها ضمن محکومیت اقدام تروریستی استان کرمان و تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان، گفت: شهدا نمونه‌های برجسته سربازان امام زمان (عج) هستند که با نثار خون خود، اوج ایثار و از خودگذشتگی و نیز درس وفا و تعهد را به ما آموختند.

او با اشاره به اینکه شهدا حق بزرگی برگردن مردم، مجموعه انتظامی و مسئولان دارند، گفت: امروز آرامش و آسایش کشور حاصل رشادت‌های شهدای بزرگوار است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان می گوید: حفظ ارزش‌های شهدا از وظایف اصلی است و بایستی این فرهنگ با ارزش همچون میراثی گران‌بها سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شود.

سردار میرفیضی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را ادای دین به ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب دانست و گفت: دفاع از آرمان‌های انقلاب و مسیر پرافتخاری که شهدا و جانبازان در آن پای نهادند وظیفه‌یست که به دوش ما نهاده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.