مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی گفت: امسال هزار و ۲۶۰ فقره جهیزیه به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به نوعروسان زیرپوشش این نهاد اهدا شده است.

رضا مهرافروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، هزار و ۲۰۶ فقره جهیزیه شامل یخچال، لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز و تلویزیون به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به نوعروسان زیرپوشش این نهاد در استان اهدا شده است.

وی اضافه کرد: در خصوص لوازم ضروری زندگی نیز هزار و ۵۰۰ دستگاه لوازم خانگی با اعتبار حدود ۴۱ میلیارد ریال در اختیار هزار و ۴۸۷ خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام در آذربایجان‌غربی قرار گرفته است.

مهر افروز با بیان اینکه در حال حاضر ۸۸ هزار خانوار با ۱۶۹ هزار نفر جمعیت زیرپوشش این نهاد حمایتی قرار دارند، در ادامه گفت: برنامه ریزی برای خودکفایی همه خانواده‌های زیرپوشش از تمهیدات ویژه کمیته امداد امام است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۰ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی در آذربایجان‌غربی دارای سرپرست زن هستند، افزود: هم اکنون حدود ۶۳ هزار نفر سالمند و هزار و ۶۵۰ خانواده زندانیان بی بضاعت هم زیرپوشش حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.