مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس با حضور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) جمعی از مسئولان ومردم قدر شناس شهرستان کرخه برگزار شد.

 مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و آبو مهدی المهندس در شهرستان کرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین امیری اصل امام جمعه شهرستان کرخه گفت: خداوند متعال هر کس از مرد یا زن کار شایسته کند و مؤمن باشد قطعا او را با زندگى پاکیزه‏ اى حیات می‌بخشد. 

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور گفت: هفته مقاومت که به نام شهیدان مدافع حرم، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همه دلاورمردانی که در مقابل دشمنان قسم خورده بشریت ایستادند امروز یاد و خاطره آن‌ها را گرامی میداریم. 

سردار شاهوارپور گفت: شهرستان کرخه مردمانی پرتلاش، ولایت مدار و در مکتب اهل بیت زندگی می‌کنند که الحمدالله در مناسبت‌ها سر آمد هستند و مدام برنامه‌های خوب فرهنگی در این شهرستان برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان: مکتب سردار سلیمانی در مسیر ولایت امام علی (ع) است. سردار سلیمانی در مسیری که امام علی (ع) و حضرت مهدی (عج) به ما می‌آموزند حرکت می‌کرد، به تبعیت از حضرت امام (ره) و به تبعیت از مقام عظمای ولایت برای خدمت به مردم، برای ایجاد اقتدار و عزت مسلمین جان عزیزش را تقدیم کرد.

سردار شاهوارپور در پایان گفت: سردار سلیمانی یک جبهه واحد مقاومت گسترده در همه کشور‌های اسلامی و غیر اسلامی علیه توطئه‌های آمریکایی‌ها و استکبار جهانی درست کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.