فرماندار شادگان گفت: رمز محبوبیت شهید سلیمانی اخلاص، ایمان و توکل به خدا و اهل بیت (ع) بود که توانست با این سلاح معنوی در مقابل دشمنان عالم و جنگ‌های نیابتی در منطقه بایستد.

جمال صالح‌زاده فرماندار شادگان در این مراسم با گرامیداشت هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در سیل سال ۹۸ با حضور در روستای ابوشلوگ به کمک ساکنان این روستا و شهرستان شادگان آمدند.

او می‌گوید : حاج قاسم سلیمانی یک دانشمند و عارف علمی بزرگ بود، که در شجاعت نظیر نداشت، نقشه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی و ناکام کند.

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی گفت: با شهادت سردار سلیمانی، سلیمانی‌های دیگری بوجود آمد تا راه پرافتخار آن شهید سرافراز ادامه یابد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه زندگی پربار شهید سلیمانی جهاد و مبارزه خالصانه در راه خدا بود، ادامه داد: محبوبیت سردار سلیمانی مرز‌ها را در نوردید و در دل تمامی مسلمانان و غیرمسلمانان جای گرفت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شیوه و منش سردار شهید سلیمانی باید به نسل جوان شناسانده شود تا نوع زندگی و شخصیت این شهید الگوی جوانان شود.

آیت‌الله فرحانی بیان کرد: شهید سلیمانی در جبهه مقاومت اسلامی به معنای واقعی هم مروج بود، هم فرماندهی می‌کرد و با تمام وجود پای آن ایستاد و در این راه جان خود را نثار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.