استاندار اصفهان از اتخاذ ۹۴ مصوبه لازم‌الاجرا در نشست شورای اداری مشترک استان و شهرستان کوهپایه، بمنظور توسعه و آبادانی این شهرستان خبرداد.

استاندار اصفهان،  در پایان جلسه  شورای اداری مشترک استان و شهرستان کوهپایه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، گفت: در این جلسه  در مجموع ۲۵ مصوبه، در حوزه عمرانی و زیرساختی ۳۳ مصوبه و در بخش‌های اقتصادی ۳۶ مصوبه اتخاذ شد.

سیدرضا مرتضوی افزود: در بیست و هشتمین سفر شهرستانی، بازدید‌های مختلفی از مجموعه‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری، طرح نهضت ملی مسکن، طرحهای راهسازی و ... داشتیم تا به صورت میدانی مسائل و چالش‌های شهرستان را مورد رصد و بررسی قرار دهیم.


استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در روز‌های اخیر نیز نشست بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شورا‌های اسلامی شهر و روستای شهرستان کوهپایه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد.


مرتضوی گفت: همچنین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ویژه شهرستان کوهپایه نیز با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.


او  متذکر شد: در جریان این سفر با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان کوهپایه دیدار و گفتگو داشتیم و در نشست ملاقات مردمی بیش از ۸۱ نفر از مردم شهرستان به صورت چهره به چهره با مدیریت استان دیدار داشتند.

دکتر مرتضوی ادامه داد:  درصدد هستیم با تحقق این مصوبات مسائل و مشکلات مردم در این شهرستان کاهش یابد.


او  خاطرنشان کرد: چالش در حوزه راهسازی، محیط زیست، نهضت ملی مسکن و زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی از جمله مواردی بودند که در خصوص هر کدام از آن‌ها مصوباتی اتخاذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.