اعزام اولین کاروان زائران کرمانشاهی به مکه و مدینه از فردا

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : اولین کاروان از استان کرمانشاه فردا ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ عازم مکه مکرمه و مدینه منوره می شود .

سعید کریمی‌خو مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : قرار است طی ماه جاری و آینده مجموعا چهار کاروان از این استان به مکه مکرمه و مدینه منوره اعزام شوند که اولین آن فردا ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

سعید کریمی‌خو افزود: نخستین کاروان؛ زائران اهل تسنن کرمانشاهی به ظرفیت ۱۲۰ نفر هستند که قرار است فردا از طریق فرودگاه امام خمینی تهران به خانه خدا مشرف شوند.

وی اضافه کرد: قرار است کاروان دوم ۱۵ دی ماه از زائران اهل تسنن کرمانشاه به تعداد ۹۴ نفر و ۲ کاروان باقی مانده اهل تشیع شامل ۹۰ نفر در ۸ بهمن و ۱۴۲ نفر در ۱۸ بهمن ماه آینده به مکه اعزام شوند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه در تلاش هستیم تا ۲ کاروان دیگر برای استان اخذ سهمیه کنیم، افزود: زائران توجه داشته باشند که گذرنامه آن‌ها حداقل باید هفت ماه از تاریخ اعزام اعتبار داشته باشد.

وی هزینه حج عمره در سطح کشور را بین ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان متناسب با هتل محل اسکان زائر عنوان و اظهار کرد: هزینه این سفر برای زائران استان کرمانشاه حدود ۴۲ میلیون تومان است ضمن اینکه هزینه بلیت هواپیما برای کودکان زیر ۲ سال ۱۰ درصد و برای ۲ تا ۱۲ سال معادل ۷۵ درصد بهای اصلی محاسبه می‌شود.

وی افزود: بیشتر فعالیت‌های حج و زیارت به صورت غیر حضوری و در سامانه انجام می‌شود بنابراین متقاضیان برای بررسی اولویت خود می‌توانند از طریق کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* یا ورود به سامانه umrah.haj.ir اطلاعات لازم را دریافت کنند .

برچسب ها: حج و زیارت ، خانه خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.