رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشگین‌شهر گفت: ۳۲ باب مغازه بازارچه صنایع دستی مشگین شهر به صورت اجاره به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

ایمانعلی ایمانی با بیان اینکه ۳۲ باب مغازه بازارچه صنایع دستی به صورت اجاره به بخش خصوصی واگذار می‌شود از برگزاری مزایده واگذاری مغازه‌های بازارچه صنایع دستی مجموعه تاریخی شیخ حیدر این شهرستان به بخش خصوصی، با هدف رونق تولید و فروش خلاقیت‌های دستی هنرمندان خبر داد.

او ادامه داد: فقط فعالان رشته‌های صنایع‌دستی می‌توانند در این مزایده شرکت کنند و مزایده از طریق سامانه الکترونیکی دولت انجام می‌شود و مهلت شرکت در آن از ۱۱ تا ۳۰ دی ماه است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشگین‌شهر افزود: بازارچه صنایع دستی مجموعه شیخ حیدر مشگین‌شهر با توجه به اهمیت و جاذبه تاریخی و بازدید گسترده گردشگران از آن، موقعیت مناسبی برای عرضه محصولات صنایع‌دستی و رونق این حوزه فراهم کرده است.

شهرستان مشگین‌شهر با ۱۵۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل واقع شده است و بیش از سه هزار هنرمند در ۳۰ رشته مختلف صنایع دستی در شهرستان مشگین‌شهر مشغول فعالیت هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.