هاشمی با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند امسال گفت: بانوان جامعه در سال انتخابات هوشمندانه برای مشارکت هرچه بیشتر ورود کنند.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان در پارک موزه دفاع مقدس سمنان گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از حضور حداکثری و تعیین‌کننده مردم در پای صندوق‌های رای و تحقق حضور حداکثری و مشارکت قوی هراس دارند.

وی اضافه کرد: زنان در جامعه و برهه‌های حساس و مختلف نظام جمهوری اسلامی، نقش و تاثیرگذاری ارزنده‌ای داشتند، در انتخابات ۱۱ اسفند امسال نیز بانوان می‌توانند در بحث تحقق مشارکت قوی و حداکثری همچون گذشته نقش‌آفرینی موثر و مطلوب داشته باشند.

وی تاکید کرد: دشمن در زمینه انتخابات دسیسه چینی می‌کند و ضرورت دارد تا همگان از جمله بانوان این مرز و بوم در این خصوص با هوشیاری و آگاهی کامل ورود کنند و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی گفت: امروز مسئولیت زنان و مادران خانواده در جامعه به واسطه تهاجم فرهنگی همه‌جانبه دشمن، سنگین‌تر از هشت سال دوران دفاع مقدس است و باید با هوشیاری و آگاهی کامل در جهت حفاظت و حراست از خانواده بکوشند.

وی به نقش اساسی زنان در دفاع از کیان کشور و نظام اسلامی، افزود: امروز ایران اسلامی در تهاجم همه‌جانبه فرهنگی دشمنان قرار دارد و ضرورت دارد تا همه به ویژه بانوان با هوشیاری و آگاهی کامل، دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.