کانال آبشوران فعلاَ خطر ریزش ندارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : کانال آبشوران در خیابان شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه فعلاَ خطر ریزش ندارد و اقدامات لازم برای ساخت قطعات بتنی پیش ساخته به سرعت در حال انجام است.

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : وضعیت آبشوران در محدوده سه راه برق موضوع بسیار مهم و حیاتی است و در سه ماه گذشته جلسات متعددی با دستگاه‌های خدمات رسان در این زمینه برگزار شده است.

وی عنوان کرد: به منظور جلوگیری از اختلال در تردد و رفت و آمد شهروندان و مسدود شدن طولانی خیابان، مقرر شده آب منطقه‌ای سازه‌های بتنی پیش ساخته را آماده و در این محدوده نصب کند که در این صورت خیابان برای مدت کوتاهتری مسدود می‌شود.

یگانه با بیان اینکه آب منطقه‌ای اکنون در حال ساخت این سازه‌های پیش ساخته است گفت: تردد از این خیابان در حال انجام است و فعلا خطری کسی را تهدید نمی‌کند و به زودی آب منطقه‌ای و شهرداری قطعات بتنی پیش ساخته را جایگذاری می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: تأسیسات قابل توجهی در زمینه آب، برق و گاز از این محدوده عبور کرده و تمامی این شرکت‌ها هماهنگ شده‌اند و به محض اینکه قطعات بتنی آماده شوند شهرداری سریعاَ عرض خیابان را برداشت می‌کند و این قطعات نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال اینکه این محدوده دچار ریزش شود وجود ندارد گفت: بخشی از پیاده‌رو به دلیل سرقت قطعات فلزی توسط معتادان متجاهر ریزش کرده، اما با نظارت کامل و اقدامات انجام شده این موضوع حل و فصل شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.