برگزاری مراسم گرامیداشت روز زن در دانشگاه آزاد سنندج

در گرامیداشت روز زن از بانوان برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج تجلیل شد.

همزمان با شب میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، مراسم گرامیداشت روز زن و تجلیل از بانوان برتر سه شنبه شب با حضور مسئولان و اساتید دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مراسم با تبریک ایام و با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) بزرگ بانوی اسلام و الگو و شخصیت بی‌نظیر علمی داشت، اظهار داشت: شجاعت، معنویت و جایگاه والای اجتماعی این بانو زبانزد عام و خاص بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی افزود: نقش این بانوی گرامی به‌عنوان مادر و همسر باید الگوی بزرگی برای بانوان در جامعه باشد.

وی از زن به عنوان پایه و اساس خانواده و خانواده را پایه و اساس سلامت جامعه نام برد و گفت: در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به زن و جایگاه زن توجه نشده است. 

کسب رتبه نخست دانشگاه آزاد کردستان در جذب دانشجو 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۱۱۸ استادیار، دانشیار، کارمند زن و مربی در علوم پزشکی در این واحد دانشگاهی مشغول فعالیت هستند، گفت: امسال تنها یک نفر موفق به کسب مرتبه استادی در دانشگاه آزاد واحد سنندج شده که آن هم مربوط به یکی از بانوان است.

فرهاد میمنت‌آبادی همچنین از کسب رتبه چهارم کشور از نظر عملکردی و رتبه اول کشور از نظر پذیرش دانشجو خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در سال گذشته و امسال در جذب دانشجو رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

 در پایان از بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.