منابع رسانه‌ای از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک بیمارستان در خان یونس و همچنین حمله به چند منطقه دیگر در نوار غزه خبر دادند که ده‌ها شهید و زخمی بر جای گذاشته است.

شبکه الجزیره گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی  عصر امروز (سه‌شنبه)  به یکی از طبقات بیمارستان هلال احمر فلسطین در محله الامل در غرب شهر خان یونس در جنوب نوار غزه حمله کرد. در این حمله شماری از فلسطینی‌ها شهید و زخمی شدند.

تعدادی از این شهدا و زخمی‌ها به بیمارستان ناصر منتقل شدند.

اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه نیز شاهد حملات ارتش رژیم صهیونیستی بود.

شهر دیرالبلح نیز هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر امروز اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۲۲ هزار و ۱۸۵ نفر و شمار زخمی‌ها به ۵۷ هزار و ۳۵ نفر افزایش یافته است.

برچسب ها: غزه ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۲ دی ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل وحامیانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۲ دی ۱۴۰۲
تا کجا میخواین ادامه بدین برنامه تون چیه با خود شما هستم
آخرین اخبار