دبیر علمی دومین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: مهلت ارسال آثار داستانی به این جشنواره ملی تا ۳۰ دی ۱۴۰۲ تمدید شد.

مدیری  در نشست خبری با موضوع دومین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» گفت: این جشنواره امسال با عنوان «شکوه شهادت» برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: دومین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» با هدف بازتولید آزاد و هنری، معنامحور و امروزی از مفهوم شهید و شهادت با الهام از موضوعاتی چون سلوک عارفانه و حیات معنوی، باورهای دینی و میهن دوستانه، اطاعت از امام و مقام معظم رهبری، تاثیر فرهنگ عاشورایی، مسؤولیت‌پذیری، و عشق به شهادت و در چهار بخش دانش‌آموزی، دانشجویی، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، و بخش آزاد درنظرگرفته شده است.

وی زمان برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» را روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ بیان و اضافه کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره ابتدا ۳۰ آذر درنظرگرفته شده بود ولی با توجه به استقبال از جشنواره و دریافت آثار فاخر، مهلت ارسال تا ۳۰ دی ۱۴۰۲ تمدید شد.

مدیری، افزود: تاکنون حدود ۱۰۰ اثر داستانی به دبیرخانه دومین جشنواره داستان‌نویسی «به یاد لاله‌ها» ارسال شده است و بیشترین داستانها از استانهای سمنان، تهران و خراسان رضوی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.