خسارت سکنه بلوک ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان جبران می‌شود

استاندار سمنان وضعیت سکنه بلوک‌ ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان را یکی از دغدغه‌های مهم استان برشمرد و گفت: به دنبال جبران خسارت این افراد در سطح ملی هستیم.

هاشمی  در نشست با اعضای نظام مهندسی استان  ضمن بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم فعلی در استان برای ساکنان بلوک ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر است،  گفت: با توجه به اعلام خطر ادامه زندگی برای این واحدها برخی هنوز در این واحدها ساکن هستند.

وی ضمن بیان اینکه سهل انگاری‌های وقت باعث نگرانی و بروز مشکلات برای مردم و مسئولان شده است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده در سطح ملی به دنبال جبران خسارت و تأمین مسکن برای این افراد هستیم.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه جامعه مهندسی هشت هزار و ۵۰۰ عضو در استان دارد، ابراز داشت: این افراد قطعاً در ساخت و ساز مسکن نقش دارند لذا می‌بایست در پروژه‌های خود موارد استاندارد و ایمنی را رعایت کنند.

هاشمی ضمن بیان اینکه تلاش خود مهندسان باعث شد تا بر اساس ارزیابی‌های انجام شده سطح ملی، استان سمنان رتبه دوم کشور را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب کند، تصریح کرد: کسب این مقام با همکاری و همراهی شما مهندسان ساختمان حاصل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۵۶ ۱۲ دی ۱۴۰۲
این عکس قطعه ۲۳و۲۴نیست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۳ ۱۲ دی ۱۴۰۲
این عکس قطعه ۲۳و۲۴نیست معلوم نیست این ساختمان کجاست من خودم ساکن همین قطعه هستم عکس خود ساختمان را بگذاریت نه ی ساختمان ک معلوم نیست کجای ایرانه