رضایی بر لزوم برگزاری انتخاباتی سالم تاکید کرد و گفت: اقدامات خوبی در ستاد انتخابات خوبی انجام شده و سعی داریم انتخابات را با حضور پرشور مردم برگزار کنیم.

 محمد رضایی امروز در همایش بخشداران استان کردستان با موضوع برگزاری انتخابات که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، ضمن تبریک دهه مقاومت و سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم محور است درحالی این در هیچ جای دنیا این نحوه برگزاری مرسوم نیست.

وی با بیان اینکه هیات‌های بازرسی، نظارت و اجرایی انتخابات نیز از خود مردم هستند، گفت: ظرفیت قانون اسلامی از همان ابتدا بر پایه نظر و گفتمان مردم بوده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان بر لزوم برگزاری انتخاباتی سالم تاکید کرد و گفت: اقدامات خوبی در ستاد انتخابات خوبی انجام شده و سعی داریم با حضور پرشور مردم برگزار شود.
رضایی تاکید کرد: همواره هجمه‌های زیاد دشمنان و بدخواهان برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات وجود دارد بنابراین ترغیب جامعه برای مشارکت در انتخابات ضرورت دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان نمایندگان حاکمیت باید در برگزاری انتخابات اهتمام ویژه داشته باشیم و تمام دستگاه‌ها مجموعه‌ها که جامعه هدف و مخاطب داشته اند باید مخاطبین خود را بشناسند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان مسئول مستقیم برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها را بخشداران اعلام کرد و گفت: سلامت تامین امنیت آن بر عهده بخشداران بوده و رمز ماندگاری نیز همین انتخابات است.

رضایی بر نحوه درست برگزار انتخابات تاکید داشت و افزود: در صورت ایجاد هرگونه خلل در برگزاری انتخابات هیچگونه هیچ عذر و بهانه‌ای از بخشداران پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اینکه امسال در انتخابات شناسنامه برای رای گیری ملاک نیست، عنوان کرد: انتخابات امسال آنلاین بوده و برخلاف این را نمی‌پذیریم لذا بخشداران نسبت به آنلاین بودن تمام مکان‌های اخذ رای اقدام کنند.

مدیر کل حراست استانداری نیز در این جلسه گفت: بخشداران جرء سنگر اصلی انتخابات بوده و چون مستقیما با مردم در تماس هستند قطعا می توانند تاثیر گذار باشند.

علی اصغر مردانی با اشاره به اینکه رفتار و کردار بخشداران در مشارکت مردم، سلامت و امنیت انتخابات و انتخاب کاندیدا تاثیر گذار است، افزود: قانونا بخشداران حق دخالت و حمایت از کاندیدای خاصی ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.