رئیسی در دیدار ۶ تن از سفرای جدید کشورمان:

جایگاه امروز ایران بستر مناسبی برای گسترش همکاری‌های بین‌المللی است

رئیس‌جمهور جایگاه مقتدرانه امروز ایران را بستر مناسبی برای گسترش روابط و همکاری با دیگر کشور‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی دانست.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه‌شنبه در دیدار ۶ تن از سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در کشور‌ها و سازمان‌های بین‌المللی با اشاره به عزت و اقتدار روزافزون کشورمان در عرصه بین‌المللی، جایگاه مقتدرانه امروز ایران را بستر مناسبی برای گسترش روابط و همکاری با دیگر کشور‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی دانست و به نمایندگان و سفرای کشورمان توصیه کرد ضمن تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران از این موقعیت به بهترین شکل بهره بگیرند.

رئیسی همچنین با اشاره به ظرفیت‌ها و زمینه‌های مناسب موجود برای توسعه همکاری‌ها با بسیاری از کشور‌های جهان و نیز اشتیاق این کشور‌ها برای ارتقای سطح روابط با جمهوری اسلامی ایران به سفرای جدید ماموریت داد با توجه به سیاست دولت مردمی برای توسعه تعاملات با کشور‌های اسلامی، همسایه و همسو و مدیریت هوشمندانه و عزتمندانه روابط، همه امکانات را برای تقویت و تعمیق مراودات با کشور‌های محل ماموریت‌شان بکار گیرند.

رئیس جمهور از سفرای جمهوری اسلامی ایران خواست شخصا زمینه‌های تقویت روابط و تبادل دستاورد‌های متقابل میان ایران و کشور‌های محل ماموریت خود را بررسی و اجرایی شدن آن را با جدیت دنبال کنند.

در این دیدار سفرای جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی، عمان، سازمان همکاری‌های اسلامی در جده، تایلند، بلژیک و برونئی نیز در سخنانی به تبیین ظرفیت‌های کشور یا سازمان بین‌المللی محل ماموریت خود پرداخته و برنامه‌ها و اهداف ماموریت‌شان را تشریح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۲ دی ۱۴۰۲
عدد 6 چه آشناست ؟ چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۲ دی ۱۴۰۲
روی فرش با کفش راه نرو اونها بیت المال مسلمین است و مردم ایران وضع اقتصادی بدی دارند و خانوادهایی هستند که حسرت یک‌فرش ماشینی را دارند و اونوقت شما فرش ابریشمی انداختی زیر پات .
Italy
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۲ دی ۱۴۰۲
خیلی هم عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۲ دی ۱۴۰۲
کسانی که با خدا صحبت میکنند یا میگن از زبان خدا صحبت کردن باید اینجور بگن بر کوهی جنایت و فاسد و فقرو اعدام میگن مقتدر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۲ دی ۱۴۰۲
اره والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۲ دی ۱۴۰۲
??????
آخرین اخبار