مدیرعامل باشگاه مقاومت بسیج استان یزد گفت: همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و چهارمین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در زورخانه قدس یزد برگزار می‌شود.

ابولفضل پارسائیان مدیرعامل باشگاه مقاومت بسیج استان یزد گفت: مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در قالب سومین رویداد ملی «روایت حبیب» با شعار «شهید القدس» و روایت‌گری و خاطره‌گویی همرزمان شهید سلیمانی و برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی از جمله شعرخوانی، سرود، اجرای ورزش پهلوانی و باستانی و همچنین آیین گلریزان برای آزادی تعدادی از مادران زندانی جرائم مالی غیرعمد برگزار می‌شود.

او افزود: در این مراسم ورزشکاران و پهلوانان این عرصه به یاد شهید سلیمانی که از ورزشکاران و پهلوانان ورزش‌های باستانی بودند با حضور و هنرنمایی مرشد زورخانه به اجرای آیین ورزش باستانی می‌پردازند.

 پارسائیان ادامه داد: این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی، مسئولان، هنرمندان و مردم به همت حوزه هنری استان یزد و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، ستاد مردمی دیه استان یزد، سپاه الغدیر و هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی یزد برگزار می‌شود.

این مراسم امشب در زور خانه قدس ساعت ۱۸:۳۰ واقع در بلوار جانباز برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.